قدس آنلاین:رئیس شورای فرهنگ عمومی کشور از برگزاری جشنواره ملی فرهنگی و هنری سبک زندگی اسلامی در خراسان شمالی خبر داد.

جشنواره ملی سبک زندگی اسلامی در خراسان شمالی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ازبجنورد،حجت الاسلام شاهمرادی در همایش منطقه ای شورای فرهنگ عمومی استان در بجنورد اظهار داشت:دبیرخانه جشنواره شورای فرهنگ عمومی کشور از برگزاری جشنواره و تامین بودجه حمایت می کند و همه دستگاه های اجرایی استان برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره همکاری لازم را داشته باشند.

وی افزود: سبک زندگی اسلامی مهمترین مسئله ای که مقام معظم رهبری در استان خراسان شمالی مطرح کرد و پایگاه اصلی این تفکر در این استان است و بنابراین برگزاری این جشنواره می تواند تاثیر خوبی در جامعه داشته باشد.

وی در ادامه از راه اندازی مرکز پژوهش و سبک زندگی اسلامی به همت استاندار و امام  جمعه بجنورد در استان خراسان شمالی خبر داد و گفت: دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور نیز از لحاظ بودجه حمایت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی باید به مسائل مهم در جامعه بپردازد و در کارها کمیت مهم نیست ، کیفیت کار مهم است افزود: شورای فرهنگ عمومی از محققین ، روانشناس و صاحبنظران، اندیشمندان و صاحبنظران باید استفاده  کرده تا به مشکلات فرهنگی جامعه رسیدگی کند.

شاهمرادی بیان داشت: خراسان شمالی نیز باید ازروانشناسان جهت بررسی مشکلات استان و مسائل جامعه استفاده و در شورای فرهنگ عمومی مشکلات را بررسی کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کشور همچنین گفت: در بودجه سال جاری برای اولین بار در مجلس شورای اسلامی یک ردیف بودجه ای برای شورای فرهنگ عمومی کشور اختصاص یافت که تا پایان سال جاری بین استان ها تقسیم می شود.

وی در ادامه همچنین برای تامین فضا و منابع کتابخانه مرکزی بجنورد در نهاد کتابخانه های عمومی کشور قول مساعد داد و گفت: استاندار خراسان شمالی نیز بنای این کتابخانه را بسازد.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.