قدس آنلاین-شهرکرد،ملت ایران، مردمی فهیم هستند و از آنجایی که دولت یازدهم را بر اساس اعتدال و میانه روی انتخاب کرده اند، در انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی و خبرگان نیز به این مساله توجه خواهند داشت.

قصددولت قبل حذف آیت الله هاشمی رفسنجانی از دانشگاه آزاد اسلامی بود

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، معاون فرهنگی، اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی که به منظور بررسی روند فرهنگی و بازبینی امورات فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به استان چهار محال و بختیاری سفر کرده بود در گفتگوی اختصاصی با قدس آنلاین از آسیب های زیادی که به این دانشگاه وارد شد  گلایه کرد و افزود دولت سابق می خواست آیت الله هاشمی رفسنجانی را از راس این دانشگاه حذف فیزیکی و شخصیتی نماید.

حجت الاسلام طه هاشمی، ، بدون اشاره به این آسیب ها افزود: این آسیب ها مُبرهن، روشن و برای همگان واضح است. 

هاشمی تصریح کرد: صدمات زیادی به این دانشگاه زدند و قصدشان حذف آیت الله هاشمی رفسنجانی از دانشگاه آزاد اسلامی بود. 

آیت الله هاشمی رفسنجانی از اعضای اصلی هیات مووسس دانشگاه آزاد اسلامی است که نخستین بار روز 31 اردیبهشت سال 1361 از ایجاد دانشگاه غیردولتی در ایران خبر داد.

معاون فرهنگی، اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در عین حال یادآور شد: با این حال، اکنون این دانشگاه به روال قبلی خود بازگشته و به دستاوردهای مطلوبی در حوزه های آموزشی، تحصیلی و فرهنگی رسیده و آینده آن نیز روشن است. 

وی  همچنین در باره نظریه موسوم به 'جریان سوم سیاسی' گفت: در آن دوران ما تنها شعار این نظریه را می دادیم، ولی اکنون این شعار محقق شده و به واقعیت پیوسته است. 

هاشمی تاکید کرد: امروز دولت یازدهم بر پایه اعتدال شکل گرفته است و از همان ابتدا آیت الله هاشمی رفسنجانی، طراح میانه روی و اعتدال بود. 

به گفته معاون فرهنگی، اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، ملت ایران، مردمی فهیم هستند و از آنجایی که دولت یازدهم را بر اساس اعتدال و میانه روی انتخاب کرده اند، در انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی و خبرگان نیز به این مساله توجه خواهند داشت.


گفتنی است دانشگاه آزاد اسلامی بیش از 1 میلیون دانشجو در رشته ها و مقاطع مختلف تحصیلی دارد و به گفته مسوولان  این دانشگاه، امروز یکی از بزرگترین دانشگاه های حضوری جهان است.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.