مسعود عباسی : آسمان روابط دوستانه امیر خادم و حسین هدایتی برخلاف پیش بینی‌ها خیلی زود ابری شد، ...

 خسارت یک میلیاردی فدراسیون فوتبال !

 به گونه ای که گفته می شود دلخوری معاون وزیر از متقاضی خرید امتیاز پرسپولیس به اندازه ای افزایش یافته که در محفلی خصوصی تاکید کرده هدایتی از این پس هیچ شانسی برای خرید امتیاز برند پرسپولیس ندارد. معاون حقوقی و پارلمانی وزیر ورزش و جوانان هرگز تصور نمی کرد، هدایتی به این ترتیب قید همه چیز را بزند و گرنه هرگز اجازه امضای قرارداد چند میلیاردی برانکو ایوانکوویچ با باشگاه پرسپولیس را به مسؤولان این باشگاه نمی داد اما حالا سه و نیم میلیارد بار مالی بابت قرارداد برانکو ایوانکوویچ برای پرسپولیس به وجود آمده که مشخص نیست این مبلغ چگونه پرداخت خواهد شد!

اما تمام ماجرا به این مساله ختم نمی شود، گفته می شود حسین هدایتی که پیش از بازی با النصر در تهران به هواداران اعلام کرده بود با پرداخت هزینه بلیت ،این دیدار را می توانند به صورت مجانی تماشا کنند هیچ مبلغی بابت این کار به حساب فدراسیون فوتبال واریز نکرده است از این رو مبلغی نزدیک به یک میلیارد تومان بلاتکلیف است که به نظر می رسد این مبلغ را باید به مجموع تعهدات مالی پرداخت نشده از سوی هدایتی اضافه کرد.

اما ماجرای عدم پرداخت پول بلیت ها چگونه برملا شد؟ گفته می شود پس از اینکه خبر حضور 100 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی اعلام شد، کمیته اجرایی لیگ قهرمانان آسیا با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال خواهان پرداخت سهم این کنفدراسیون شد که پس از پیگیری های لازم مشخص شد علی رغم وعده قبلی، هدایتی از پرداخت این رقم خودداری می کند!

پس از این مساله مسؤولان فدراسیون فوتبال موضوع را به اطلاع خادم می رسانند که معاون وزیر از این مساله به شدت عصبانی می شود و به فدراسیون پیشنهاد می دهد فعلا این رقم از هزینه های فوتبال تامین اعتبار شود تا پس از تعیین تکلیف فروش باشگاه مبلغ مذکور به فدراسیون فوتبال بازگردانده شود.

حالا مشخص نیست آیا این رقم در آینده به فدراسیون فوتبال پرداخت خواهد شد یا اینکه مسؤولان فدراسیون فوتبال ناخواسته یک میلیارد تومان را به نام هدایتی پرداخت خواهند کرد! گفته می شود علی کفاشیان در این برهه که با بی پولی شدید دست و پنجه نرم می کند به شدت از این مساله ناراضی است اما چاره ای جز پرداخت این رقم ندارد چون کنفدراسیون فوتبال آسیا تنها او و فدراسیون فوتبال را به عنوان متولی امر برگزاری مسابقات می شناسد نه هدایتی و خادم را!

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.