حمیدرضا عرب: نگاه ها به نشست هيأت مديره باشگاه استقلال است. نشستي كه امروز در باشگاه انجام مي‌شود و برخي انتظاردارند، ...

افشارزاده نگران تاوان اخراج قلعه نويي

 تصميم هاي درباره آينده كاري اميرقلعه نويي اتخاذ شود. هيأت مديره آبي ها در حالي مي‌خواهد تشكيل شور دهد كه درلايه هاي زيرين مديريتي باشگاه استقلال نيز اختلافهايي مشاهده مي‌شود. كناره گيري صاحب پناه ازهيأت مديره به بهانه رفتن به سفري طولاني و غيبتهاي متعدد مقداد نجف نژاد و نيزهمسو نبودن تفكرات برخي اعضا مانند منصور پورحيدري با اهدافي كه ترسيم شده، نشان از ناهماهنگي و اختلاف دارد. دراين شرايط شايد عده اي گمان مي‌كنند كه تشكيل نشست امروز مي‌تواند براي استقلال مفيد باشد، اما اين نشست- اگرانجام شود-نيز به مانند ديگر نشستها بي فايده خواهد بود و صحبتهاي آن چناني ميان اعضا رد و بدل نخواهد شد.

 تنها بحثهايي كه ميان اعضاي حاضر در اين نشست مي‌شود، ارایه مطالبي درباره پرداخت پول به بازيكنان است كه اين كار نيز به كندي انجام شده و باشگاه استقلال نتوانسته حقوق بازيكنانش را طبق توافقي كه پيش ازفصل انجام شده بود، پرداخت كند. دراين ميان مسأله اميرقلعه نويي و ادامه همكاري او با باشگاه استقلال نيز پيچيده‌تر مي‌شود، اما هيچ عقل سليمي دراين چهارهفته پاياني حكم اخراج اميرقلعه نويي را از استقلال امضا نخواهد كرد.

بهرام افشارزاده پيش تر به اخراج اميرقلعه نويي فكركرده بود كه نتيجه افكار او حفظ امير تا پايان اين فصل بود. مديرعامل باشگاه استقلال مي‌داند كه اگراميرقلعه نويي را به هردليل در نيمه‌هاي راه از سمتش كنار بزند، آن‌گاه بهانه دست اين مربي خواهد داد تا درآينده مدام عليه او، باشگاه استقلال و تصميم گيرانش مصاحبه كند و آنها را بابت اخراج خود به نقد بكشد.

 اميرقلعه نويي اگراخراج شود، ديگر دست از سر افشارزاده و عاملان اخراجش برنمي دارد و به همين دلیل است كه مديرعامل آبي ها سياست مدارا را دراين شرايط پيشه كرده است. هرچند كه درباره سرنوشت خود افشارزاده نيز ابهامهای بسياري وجود دارد وحتي گفته مي‌شود، وزارت ورزش و جوانان ديگر تمايلي به ادامه همكاري با او ندارد و يا اينكه اگر باشگاه به بخش خصوصي واگذار شود، افشارزاده هم از سمتش كنار مي‌رود.

 اين وضعيت چانه زني براي آنكه قلعه نويي را دراين روزهاي پاياني از كار بركنار كنند با مشكل مواجه خواهد كرد و اساساً همان طور كه گفته شد، خود افشارزاده هم تمايلي به اخراج امير ندارد. امروز از نشست هيأت مديره باشگاه استقلال خبرخاصي به بيرون مخابره نخواهد شد. شايد تنها افشارزاده فهرستی را كه در آن به تمام‌اشتباه‌هاي اميرقلعه نويي‌اشاره داشته،براي همكارانش در بخش مديريتي روخواني كند. فهرستی كه در آن به خريدهاي خارجي استقلال‌اشاره شده است.

فهرستی كه درآن اين پرسش مطرح شده كه چرا بازيكناني همچون داسيلوا و هلمكه خريداري شدند و بدون اينكه حتي يك بازي براي استقلال انجام دهند، ازاين تيم پول گرفتند و رفتند. افشارزاده پرسشهایی در اين باره را مطرح خواهد كرد و شايد همكارانش بتوانند پاسخهايي براي مديرعامل آبي ها پيدا كنند. افشارزاده سخت ترين روزهاي عمر كاري‌اش را در ورزش سپري مي‌كند. او هم نگران اوضاع دروني باشگاه استقلال است و هم نگران آينده كاري‌اش... 

 

 

جلسه افشارزاده با منتقدان    

 

بهرام افشارزاده در جلسه‌ای که در آن چند تن از مسوولین و پیشکسوتان استقلال حضور داشتند، حاضر شد. در این جلسه کاظم اولیایی، حسن روشن، کامران منزوی و آتیلا حجازی حضور داشتند. میزبان این مراسم پایگاه خبری ناصر حجازی بود و در این جلسه حاضران نظراتشان را درباره نتایج اخیر استقلال به افشارزاده اعلام کردند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.