اخبار ويژه / انتقاد به رقص مختلط زنان و مردان  در یک برنامه دولتی

هراس امارات از قایق های ماهیگیری

فردا: خبرها حاکی است که امارات به دلیل ترس از حملات مسلمانان ومدافعان مردم یمن بشدت از نزدیک شدن قایقهای کوچک به بنادر خود هراس دارد. این در حالی است که بتازگی گارد دریایی امارات به سمت صیادان عُمانی در شمالی‌ترین نقطه این کشور تیراندازی کرده و به آنها دستور داده فوری این منطقه را ترک کنند. شاهدان عینی گفته اند که گارد امارات از ماهیگیران عمانی خواسته است هر چه زودتر منطقه صید را ترک کنند و در پی این حادثه اوضاع متنشج شده است.

 

حقوق نجومی مدیران شرکت‌های شبه دولتی

مهر: نادر قاضی پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: قانون می‌گوید، حقوق حداکثری نباید بیش از هفت برابر حداقل باشد؛ چرا بعضی از مدیران شرکتهای شبه دولتی بالای ۱۰۰ برابر حداقلی حقوق می گیرند.

 

هشدار درباره تعطیلی چادرملو و گل گهر

تابناک: سید محمد بیاتیان، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد شدید از کسانی که تأکید دارند چادرملو و گل گهر به هر قیمتی باید بدهی هایشان را به دولت بپردازند، گفت: این افراد می خواهند با ایجاد بحران برای این دو معدن، باعث تعطیلی معدن و بیکاری ده‌ها هزار نفر در شرایط تحریم شوند.

وی با یادآوری اینکه یک بخش از تحریمها متوجه تولید و صنعت کشور است، گفت: با اتفاقاتی که در عرصه معدن و معدن داری رخ می دهد، به نظر می رسد که برخی مسؤولان با سوء تدبیر یا سوءمدیریت به سمت تعطیل کردن بخشهای مختلف معدنی کشور حرکت می کنند.

 

تجمع کارگران پتروشیمی مقابل مجلس

قدس آنلاین: کارگران پتروشیمی اصفهان در اعتراض به تعیین نشدن قراردادهایشان پس از واگذاری این پتروشیمی به بخش خصوصی، مقابل مجلس تجمع کردند.

 

تجهیزبه سیستم پایش پارازیت

فرارو: معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: این سازمان به سیستم پایش و نظارت بر پارازیتها مجهز می شود.

 

خودروهای  2 تکه!

عصرایران: سرهنگ سعید روحی، رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا با هشداربه خریداران خودرو گفت: خریداران خودرو پیش از پرداخت کامل وجه از اصالت خودرو و دو تکه نبودن بدنه آن با مراجعه به مراکز تعویض پلاک اطمینان حاصل کنند.

 

700 کشته در سواحل لیبی

واحد مرکزی خبر: منابع خبری از مرگ صدها نفر در سانحه واژگونی قایق حامل مهاجران در سواحل لیبی خبر دادند.

شین هوا اعلام کرد که احتمال می رود در این حادثه 700 تن کشته شده باشند. خبرها حاکی است که این مهاجران قصد داشتند از لیبی به کشورهای دیگر پناهنده شوند. 

 

تجمع اپراتورها در پاستور

ایلنا: حدود ۶۰۰ نفر از نیروی کار برق منطقه‌ای کشور روز گذشته، با سفر به تهران در مقابل ساختمان نهاد ریاست جمهوری تجمع کردند. گفته می‌شود، این کارگران که اپراتورهای پستهای فشار قوی، انتقال و فوق توزیع برق منطقه‌ای کشورهستند، از شهرهای تهران، اصفهان، اهواز، یاسوج و چند شهر دیگر خود را به خیابان پاستور رسانده بودند ونسبت به شرایط قراردادی خود معترض بودند.

 

نحوه دریافت پول انصراف‌ ازعمره

ایسنا: ناصر خدرنژاد، مشاور عالی رئیس سازمان حج و زیارت گفت: کسانی که به انصراف از عمره تمایل دارند، می‌توانند به کارگزاران حج یا همان کاروانهایی که ثبت‌نام نهایی را انجام داده‌اند، مراجعه و در سه قسط پول خود را دریافت کنند.

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه هم‌اکنون ۱۰ هزار عمره‌گزار ایرانی در مکه هستند، گفت: تا سوم اردیبهشت عربستان از زائران ایرانی خالی می‌شود.

 

تکذیب کشته شدن دو مأمور ناجا

واحد مرکزی خبر: سرهنگ رحمان موسوی، معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان خبر تیراندازی به دو مأمور  نیروی انتظامی استان وکشته شدن آنان در پارک جزیره اهواز را تکذیب کرد.

 

اسیدپاشی در کرمانشاه سیاسی نبود

ایرنا: فضل ا... رنجبر، فرماندار کرمانشاه با تأکید بر اینکه هیچ انگیزه و قصد سیاسی در پس حادثه اسیدپاشی شنبه شب کرمانشاه وجود نداشته است، گفت: این واقعه به دنبال خصومت و اختلافات شخصی رخ داده است.

 

وصیت عجیب تروریست سعودی

العالم: انس لافی المناور، یک تروریست سعودی که بتازگی در عراق به هلاکت رسیده، به خانواده‌اش وصیت کرده بود که در صورت کشته شدن وی، در خانه را به روی عزاداران باز نکنند!

 

دومین شهید کرجی مدافع حرم

جهان: محسن کمالی از اعضای پایگاه مقاومت بسیج شهیدان جهازیها مسجد جامع رجایی شهر کرج (ازمدافعان حرم) توسط تکفیری ها به شهادت رسید. شهید محسن کمالی، دومین شهید مدافع حرم استان البرز است. شهید محسن کمالی روز ۲۸فروردین ۹۴ در سوریه به شهادت رسید.

 

جیره بندی در پرآب ترین کشور جهان

تابناک: برزیل که به داشتن جنگلهای پرباران آمازون و پرآبترین رودخانه جهان مشهوراست، به علت کم آبی به مرحله بحرانی و جیره بندی آب در شهر بیست میلیونی سائوپائولو رسیده است.

 

30 تا 50 میلیارد دلار برای ایران

فارس: یکی از مقامهای کنگره که در جلسات مشترک با مقامهای دولتی حضور داشته، به نقل از آنها مدعی شد که ایران به محض امضای توافق جامع هسته‌ای، 30 تا 50 میلیارد دلار از پولهای بلوکه شده خود را دریافت می‌کند.

 

توقیف آردهای آلوده در اصفهان

مهر: رسول یاحی، معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت: سال گذشته آردهای آلوده به میکروب به استان اصفهان وارد شد که از عرضه آنها در نانوایی ها جلوگیری به عمل آمده و این محموله توقیف شد.

 

نارضایتی مردم  از نرخ جریمه ها 

فردا: خبرها حاکی است که اکثر مردم از افزایش نرخ جریمه‌های راهنمایی و رانندگی ناراضی اند.

 

ارسال فیلم «سگ کشی» به مراجع قضایی

مهر: مدیرکل محیط زیست فارس از ارسال فیلم سگ کشی شیراز به مراجع قضایی و طرح شکایتی در این خصوص خبر داد.

 

ارایه مدل شهربازی دینی

رسا: شهربازی معارفی برای دومین بار پس از شهر مقدس قم در بندر بوشهر به همت جمعی از فعالان فرهنگی استان بوشهر آغاز به کار کرده است. کشتی حضرت نوح(ع)، دلقک‌های صهیونیستی، محرم نامحرم، زنبور عسل، رمی جمرات و صراط از جمله غرفه‌های این شهر بازی است.

 

ساخت روبات مین یاب خودکار در زنجان

ایرنا: یک مسؤول در تیپ 216 مستقل زرهی زنجان از طراحی و ساخت روبات مین یاب خودکار به دست کارکنان متخصص این تیپ خبر داد. این روبات با بهره‌گیری از اسکنر نصب شده بر روی آن می تواند محل دقیق مینها را شناسایی کند.

 

انتقاد به رقص در برنامه دولتی

مهر: ا... ‌وردی دهقانی، نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به رئیس‌جمهور، خواستار برخورد با برگزارکنندگان مراسم غیرفرهنگی میراث فرهنگی در این شهر و رقص مختلط زنان و مردان در آن شد.

 

پیشنهاد تغییر نام سازمان تأمین اجتماعی

فارس: حسام‌الدین آشنا، مشاور فرهنگی رئیس جمهور در نخستین نشست دانشگاه و سازمان تأمین اجتماعی، گفت: اگر نام سازمان تأمین اجتماعی به نام نظام امنیت اجتماعی تغییر پیدا می‌کرد قطعاً آن را جدی‌تر می‌گرفتیم، چرا که نظام امنیت اجتماعی فراتر از یک سازمان و نهاد در اذهان قرار می‌گیرد.

 

هلاکت سخنگوی گروهک جیش العدل

فارس: منابع آگاه از کشته شدن«محمدسعید ترکمان زهی»  نفر دوم و سخنگوی گروهک تروریستی جیش العدل خبر دادند. گفته می شود، ترکمان زهی در تاریخ 18 فروردین 1394 در شهر کراچی پاکستان توسط افراد ناشناس مسلح مورد حمله قرار گرفته و به هلاکت رسیده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.