۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳
کد خبر: 277812

اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درحالی نشست فوق العاده‌ای را در غیاب نژادفلاح برگزار کردند که با توجه به اتفاقات اخیر و بازگشت سیاسی به نظر می رسد یک تغییر مدیریتی دیگر در این باشگاه رخ خواهد داد!

نژادفلاح از پرسپولیس می‌رود

به گزارش قدس آنلاین، درحالی که پرسپولیس یکی از پرنوسان‌ترین سال‌های تاریخ خود را سپری می کند و از ابتدای فصل تاکنون مدیران و مسئولان زیادی در این باشگاه مسئولیت گرفته‌اند، آزادی حمیدرضا سیاسی از زندان معادلات را مجددا برهم زد و در شرایطی که قرار بود حسین هدایتی و یک نفر دیگر به اعضای هیات مدیره اضافه شوند اما با چرخش عجیب وزارت ورزش اوضاع پیچیده تر شد.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس عصر یکشنبه در غیاب محمدحسین نژادفلاح تشکیل جلسه داده اند و قرار است مجددا تغییراتی در این باشگاه رخ دهد. این جلسه در شرایطی تشکیل شد که حمیدرضا سیاسی پس از آزادی از زندان بارها در مصاحبه‌هایش تاکید کرد مدیرعامل رسمی باشگاه پرسپولیس است و به محل کارش بازخواهد گشت.

در این مورد گفته می‌شود وی قصد دارد به عنوان مدیرعامل به فعالیتش در باشگاه پرسپولیس ادامه دهد. حتی اگر سیاسی نتواند بنابردلایلی به عنوان مدیرعامل هدایت باشگاه سرخپوش تهرانی را برعهده بگیرد، علی اکبر طاهری که پیش از این نیز مسئولیت باشگاه را با اختیارات یک مدیرعامل در اختیار داشت، مجددا به سمت قبلی اش بازخواهد گشت.

این درحالی است که محمدحسین نژادفلاح به عنوان فرد منتخب وزارت ورزش و جوانان درحالی حاضر به عنوان قائم مقام باشگاه پرسپولیس فعالیت می کند و در مدتی که سیاسی در زندان بود، وزارت ورزش مدیرعامل جدیدی را برای سرخپوشان انتخاب نکرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.