فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بابل، قاتل بی‌رحمی را که دو پسر عمو را با سلاح شکاری به قتل رساند، در کمتر چند ساعت شناسایی و دستگیر کردند.



دستگیری قاتل دو پسر عمو در بابل

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرهنگ علی فقیه عبداللهی فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان بابل روز گذشته 30 فروردین ماه 94، مبنی بر کشف جسد دو مرد 38 و 40 ساله در منطقه جنگلی بزچفت بخش بابل‌کنار، ماموران پاسگاه انتظامی بخش سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

 

وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه با اجساد غرق در خون دو مرد به نام‌های «سیدعباس – ع» و «سیداسماعیل – ع» ساکن یکی از روستاهای حومه این بخش که با سلاح شکاری از ناحیه سر و صورت به‌طرز فجیعی به قتل رسیده بودند، مواجه شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بابل تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع به همراه تیمی متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی و ماموران پلیس امنیت عمومی به محل وقوع جنایت عزیمت و موضوع را در دستور کار قرار دادیم.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بابل افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، سرانجام در کمتر از چند ساعت موفق شدند، رد قاتل بی‌رحم به نام «حسین – ر» 25 ساله را در یکی از روستاهای اطراف شناسایی کنند.

 

وی افزود: با شناسایی مخفیگاه قاتل، ماموران با هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه متهم به قتل را دستگیر و مورد تحقیق و بازجویی قرار دادند.

 

عبداللهی تصریح کرد: متهم به قتل در تحقیقات و بازجویی فنی پلیس ضمن اقرار به قتل مدعی شد به بهانه فروش اشیاء عتیقه به مقتولان آنان را به این منطقه کشاندم و در ساعت 15 روز پنج شنبه 27 فروردین ماه با اسلحه شکاری که در اختیار داشتم، این دو نفر را به قتل رسانده و با برداشتن 150 میلیون ریال وجه نقد از جیب یکی از مقتولان با خودرو نیسان اقدام به فرار کردم.

 

وی افزود: با بازرسی از مخفیگاه متهم خودرو، وجه نقد و سلاح شکاری که در یکی از مناطق به‌صورت بلاصاحب رها شده بود، کشف و ضبط شد.

 

عبداللهی اظهار کرد: متهم به قتل پس از بازسازی صحنه جنایت که با حضور بازپرس ویژه قتل همراه بود، برای سیر مراحل قانونی با دستور قضایی روانه زندان شد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م -ع -بابل IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    1 2
    سلام اخه چه نیروی انتظامی داره بابل که ازیک پرونده کلاهبرداری بزرگ قریب به 4ماه میگذره اما هنوز نتونستن کاری بکنن چون با کلاهبردار همدستن
  • کرلر IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    1 0
    فقط برای پانزده میلیون تومان....
  • محمد IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    0 0
    خداعاقبت ما،مازندرانیهای کارگر و کشاورز پرور رو به خیر کند چراکه تمام فرهنگهای تهران خراب آباد رو ،وارد این منطقه کردن....کشاورزها که این چیزا رو ندیدن ،ولی الان همه از ناراحتی و نگرانی برای فرزندان سرگردان و بیکار روز و شب ندارن ....بخاطر مقداری پول که حتی خرج شش ماه رو تامین نمیکنه میرن نسل کشی بخدا اگه تمام قهوه خانه ها ومحل تجمع جوانان شب نشین وبیکار از بین بره توسط همین پاسگاههای انتظامی ....دیگه این موارد ها رو داریم که برنامه از قبل تعیین شده باشه داریم؟
  • محمد IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    0 0
    بجای یک جانشستن ماموران انتظامی و رضایت گرفتن از شاکی برای هرنوع متهمی ،بهتره نیروی انتظامی رو در بابل ومخصوصا"درمناطق بابلکنار که تجمع خانواده های عزیز و محترم این منطقه و دور و نزدیک هست که متاسفانه بخاطر نداشتن امنیت سالم به این خانواده ها تفریح وطبیعت گردی زهر مار میشه سروسامان کلی داده و یه فکری به حال این منطقه کرد چراکه همین چندسال پیش زنان و بچه ها ساعات شب برای رفتن به حسینیه ها ومساجد و مهمانیها دغدغه ای نداشتن ،اما الان......اعتماد مردم به نیروی انتظامی زیر صفره