قدس آنلاین- تبریز: سرمربی تیم نسف قارشی ازبکستان با بیان اینکه بازی برای هر ما و تراکتور حیاتی است، گفت: برای برد راهی زمین مسابقه می شویم .

 برای برد راهی زمین مسابقه می شویم

به گزارش قدس آنلاین از تبریز،روزیو بردیوف با حضور در نشست خبری پیش از بازی دو تیم تراکتورسازی و نسف قارشی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
وی در ابتدا گفت :جا دارد از میهمان نوازی تیم تراکتورسازی و استقبال بسیار خوب این باشگاه تشکر و قدردانی کنم چراکه از بدو ورود به استادیوم برخورد بسیار خوبی با ما شد و استقبال شایسته ای از ما صورت پذیرفت
وی در خصوص بازی گفت : بازی برای هر دو تیم حیاتی است و دو تیم برای صعود جنگ می کنند و این کار را برای هر تیمی سخت می کند . گروهD لیگ قهرمانان یکی از سخت ترین و نزدیکترین گروه های مسابقات امسال است ولی نسف برای صعود می جنگد و فردا حتی اگر استادیوم پر از تماشاگر باشد نیز ما برای برد راهی زمین مسابقه می شویم .
روزیو بردیوف در خصوص بهترین شانس صعود در این گروه گفت : هر چهار تیم شانس صعود از این گروه را دارند ، بازی فردا مطمئنا تکلیف تیم های صعود کننده گروه را مشخص می کند و بعد از بازی بهتر می توان در مورد مدعیان صعود این گروه صحبت کرد .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.