پیمان طالبیان : درگیری مسؤولان وزارت ورزش و خریدار متمول باشگاه پرسپولیس روز به روز بیشتر می شود،  ...

 چه کسی واقعیت را می گوید؛ هدایتی یا وزارت ورزش؟!

به گونه ای که انتظار می رود در روزهای باقیمانده تا برگزاری مرحله سوم مزایده فروش برنده استقلال و پرسپولیس افشاگری های بیشتری در خصوص اقدامهای صورت گرفته میان هدایتی و مدیران این وزارتخانه نمایان شود.

حسین هدایتی که به دلیل خلف وعده مسؤولان وزارت ورزش از ادامه حمایت مالی پرسپولیس در جریان مسابقات لیگ برتر صرفنظر کرد، فهرست هزینه کرد خود را برای پرسپولیس در ماه های اخیر فاش کرد تا به این ترتیب فضای حاکم بر اتفاقات اخیر را به سود خود تغییر دهد.

هدایتی صبح روز دوشنبه از طریق صفحه خود در یکی از شبکه های اجتماعی مدعی شد، حدود چهار میلیارد تومان تا روز 26 فروردین ماه هزینه کرده است، اما مسؤولان وزارت ورزش به دلیل عدم پرداخت هزینه خرید بلیت بازی پرسپولیس- النصر وی را سرزنش می کنند. وی در حاشیه انتشار اعلام ریز هزینه های صورت گرفته برای پرسپولیس خطاب به هواداران گفت، این سند صداقت یک هوادار عاشق بدون اینکه اسپانسر یا مسؤولیتی در قبال تیم محبوبش داشته باشد است. آیا این مبلغ هدیه ناقابل اینجانب پاسخ پول بلیت بازی پرسپولیس – النصر را نمی‌دهد؟

انتشار این فهرست، جنجال جدیدی را در فضای مجازی به راه انداخت، اما مسؤولان وزارت ورزش و جوانان هم بیکار ننشستند و از طریق برخی نزدیکان خود، موارد دارای تناقض ادعای حسین هدایتی را به صورت مشخص اعلام کردند تا هدایتی را متهم به دروغگویی کنند.

گفته می شود، هدایتی این مبالغ را به صورت چک به باشگاه پرسپولیس اختصاص داده، اما برخی از این چکها پاس نشده است؛   به صورت مثال چک 300 میلیونی هدایتی به حمید درخشان در موعد مقرر پاس نشده، اما هدایتی این مبلغ را به عنوان پرداخت به باشگاه پرسپولیس در فهرست کمکهای مالی خود آورده است.

حالا باید دید این جریان و کشمکشها تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، گفته می شود هدایتی که سرسختانه به دنبال شرکت در مزایده مرحله سوم است، در آستانه نهم اردیبهشت ماه  به دنبال یارکشی برای موفقیت در مزایده فروش برند  پرسپولیس است، از این رو با چهره های مورد علاقه هواداران برای همکاری در آینده نزدیک مذاکراتی را انجام داده است، اما اینکه آیا این چهره ها حاضرند همکاری با هدایتی را بپذیرند مشخص نیست، ولی برای اثبات ادعای طرح شده از سوی هدایتی باید منتظر گذشت زمان بود. در تازه ترین اخبار منتشر شده از سوی نزدیکان هدایتی  آمده، وی با محمد دادکان برای مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس وارد مذاکره شده و حتی توانسته موافقت این مدیر شناخته شده را برای حضور در پرسپولیس فراهم کند، اما هنوز این خبر از سوی دادکان و نزدیکانش مورد تأیید قرار نگرفته است، به همین منظور منتقدان وی و برخی جریانهای نزدیک به وزارت ورزش مدعی اند، بازی رسانه ای حسین هدایتی برای برهم زدن قاعده بازی انتقال پرسپولیس آغاز شده و مطمئناً در روزهای آینده اتفاقات جنجالی دیگری که با حسین هدایتی مرتبط خواهد بود نیز در محافل خبری منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    خدا پدرومادر این جور هوادار را بیامرزد که به تیم کمک مالی می کند من نمیدانم کسانی که حتی یک ریال به هیچ تیمی کمک نمی کنند چگونه می خواهند بگویند که آقای هدایتی هزارتومان کمک کرده یا 4میلیارد توما ن کمک دراین شرایط سخت به غیر ازعشق به پرسپولیس چه هدفی می تواند داشته باشد با این صحبتها باعث دلسردی امثال آقای هدایتی نشویم