۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۲
کد خبر: 278058

صدقی:  برندان راجرز تاکید کرد که بازیکنان لیورپول با مشکل ذهنی در بازی های بزرگ روبه‌رو هستند و نمی توانند با فشار این بازی های مهم کنار بیایند.

لیورپولِ طلسم شده!

 وقتی استون ویلا امیدهای این تیم را برای رسیدن به فینال جام حذفی ازبین برد، سرخپوشان نتوانستند نتیجه 2-1 را در ومبلی جبران کنند؛ البته گل بالوتلی به اشتباه از سوی داور در دقیقه 88 آفساید اعلام شد و شاید اگر این اتفاق نمی افتاد لیورپول در وقت های اضافی شانسی برای عبور از سد حریفش پیدا می کرد. این نتیجه به معنای وداع قطعی لیورپول با جام در این فصل و خداحافظی جرارد با دستان خالی از تیم خواهد بود.

راجرز اولین مربی از دهه 1950 میلادی است که هنوز هیچ جامی در سه سال ماموریت در آنفیلد فتح نکرده و ابهامهایی در مورد آینده او در لیورپول روز به روز بیشتر می شوند؛ ضمن اینکه شانس صعود لیورپول به رقابتهای لیگ قهرمانان فصل آینده هم زیاد نیست.

مربی سرخپوشان بعد از باخت به ویلا گفت:” مسلما ناراحت هستیم. می توانید در یک بازی بازنده باشید، ولی امیدوار هستید که خوب بازی کنید و موقعیت برای خودتان ایجاد کنید. فکرمی کنم استون ویلا از ما بهتر بود. ما در دو نیمه نهایی حضور داشتیم  و باید شجاعت بازی کردن در بازی های بزرگ را داشته باشیم. باید در این زمینه پیشرفت کنیم. ما تیمی هستیم که پیشرفت و در تابستان کمی تغییر کرده است؛ همه این تجربیات در آینده مفید هستند”

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.