۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲
کد خبر: 278099

یک نماینده اصولگرای مجلس با بیان اینکه اصولگراها ناگزیر از ائتلاف فراگیر هستند اظهار کرد: جلسات خوبی برگزار شده و همگی به ائتلاف اعتقاد دارند.

اصولگرایان ناگزیر از ائتلاف فراگیر هستند

 حسین نجابت در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایسنا، با بیان این که مجلس دهم در حاکمیت مطلق یک طیف نیست، اظهار کرد:‌ مجلس آینده ترکیبی از نمایندگان مختلف است اما اکثریت نسبی را اصولگراها خواهند داشت.

وی خاطر نشان کرد:‌ اصولگرایان بعد از انتخابات ریاست جمهوری قبل ناگزیر از ائتلاف فراگیر هستند و این احساس اکنون به صورت قوی در میان آنها به وجود آمده است که باید به عنوان یک طیف موثر به این عرصه ورود کنند.

این نماینده اصولگرای مجلس تصریح کرد: به عنوان مثال در شهرهای بزرگ بر روی یک لیست متمرکز باشند و در شهرهای کوچک هم با ائتلاف و هماهنگی کامل عمل کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر این که اصولگرایان و اصلاح طلبان در کشور هر دو به عنوان طیف محسوب می‌شود اظهار کرد: البته اصولگرایان بر این نظر هستند که این هماهنگی به وجود آید. جلساتی هم انجام می‌شود که جلسات مثبتی است.

نجابت درباره‌ی پیش بینی خود از رفتار انتخاباتی طیف مقابل اصولگرایان نیز اظهار کرد: در مورد آنها اطلاع دقیقی ندارم اما در خصوص اصولگرایان خبر دارم که در سطوح مختلف جلسات خوبی برگزار می‌شود و همه به ائتلاف اعتقاد دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.