جمعی از ساکنان فاز دو شهرک اکباتان با حضوردر مقابل شورای شهر و با دردست داشتن پلاکاردهایی مبنی بر حفظ محیط زیست و فضای سبز خواستار توقف ساخت و ساز شهرداری منطقه 5 دربخشی از فضای سبزاین شهرک شدند.

ساکنان شهرک اکباتان ازشورای شهرتهران خواستارحفظ محیط زیست شدند

به گزارش ایرنا این افراد که ساکنان بلوک 19 فاز دو شهرک اکباتان هستند در این اقدام خود بخشی از سخنان رهبرمعظم انقلاب مبنی بر ضرورت حفاظت از محیط زیست دریک بنر در مقابل ساختمان شورای شهر نصب کرده و به این ترتیب اعتراض خود را به اقدام شهرداری منطقه 5 نشان دادند.

ساکنان بلوک 19 فازدو شهرک اکبان اعلام داشتند شهرداری منطقه 5 تهران برای ساخت ساختمان دارالقرآن در این نقطه اقدام به قطع درختان کرده است .

حسینی یکی از ساکنان این شهرک به خبرنگار ایرنا گفت: بخشی از مشاعات شهرک اکباتان که بعنوان حیات سبز برای این منطقه در نظر گرفته شده بود اکنون توسط شهرداری منطقه 5 تخریب شده و ساخت و ساز در آن می شود.

وی افزود: این منطقه از سوی شهرداری منطقه 5 تصرف شده است.

شیرازی یکی دیگر از ساکنان شهرک اکباتان که درمقابل شورای شهرتهران حضورداشت، گفت: شهرداری منطقه 5 در تعطیلات نوروزی و در شرایطی که شهر تعطیل بوده از یازدهم تا چهاردهم فروردین ماه اقدام به ساخت و سازدر این نقطه کرده است.

وی افزود: اعضای شورای اسلامی شهر تهران در راستای خواست شهروندان و اجرای سخنان مسئولین کشورباید از این ساخت و ساز جلوگیری کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.