معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ۳ ویژه برنامه‎‌ به مناسبت فرارسیدن سوم ماه رجب سالروز شهادت مظلومانه حضرت امام هادی(ع) در بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود.

ویژه‌برنامه‌های شهادت امام هادی(ع) در بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود‌

حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی اظهار داشت: ویژه برنامه‎‌های فرارسیدن سوم ماه رجب سالروز شهادت مظلومانه جد بزرگوار امام زمان(عج)، دهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام علی‌النقی(ع) در سه نوبت و در رواق امام خمینی(ره) در بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم شب شهادت امام هادی(ع) از ساعت 20 تا 22 سه‌شنبه دوم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و در این مراسم حجت‌الاسلام محمدکاظم راشدیزدی پیرامون موضوع سنت و سیره امام هادی(ع) به ایراد سخن می‌پردازد و در ادامه مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) حمید اکبری به عزاداری و مرثیه‌سرایی می‌پردازند.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی بیان کرد: ویژه برنامه سالروز شهادت مظلومانه امام هادی(ع) هم از ساعت 11 تا 13:15 روز چهارشنبه سوم اردیبهشت ماه برگزار می‌گردد و آیت‎الله سیداحمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد پیرامون موضوع سبک زندگی امام هادی(ع) به ایراد سخن می‌پردازد و سپس مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) احمد احمدی به مولودی عزاداری  در مدح این امام همام می‌پردازد.

حسینی گفت: ویژه برنامه شام غریبان حضرت علی‌النقی(ع) هم از ساعت 20 تا 22 روز چهارشنبه سوم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و در این مراسم نیز حجت‎‌الاسلام محمدکاظم راشدیزدی پیرامون موضوع ویژگی‌های تربیتی، اخلاقی و شخصیتی امام هادی(ع) سخنرانی می‌کند و در ادامه علی فخار مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به عزاداری و مرثیه‌سرایی در وصف دهمین امام شیعیان می‌پردازد.

وی  عنوان کرد: احادیث و آثار بسیاری از امام هادی(ع) به دست شیعیان و پیروان ایشان رسیده و از زیارت جامعه کبیره ایشان که در مفاتیح الجنان آمده می‌توان به عنوان یکی از شاخص‌ترین‌ها نام برد.

این مراسم‌ها ویژه عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی بوده و ارادتمندان به ائمه اطهار(ع) و به ویژه امام هادی(ع) می‌توانند با شرکت در این مراسم‌ها ضمن عرض تسلیت به پیشگاه امام رضا(ع) به مناسبت این غم عظمی، الگوهای تربیتی، شخصیتی، علمی و اخلاقی دهمین پیشوای شیعیان را که در میان ائمه اطهار(ع) به هادی و راهنما مشهور بودند را برگزیده و این ویژگی‌های برتر در زندگی خودشان عملی کنند.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.