قدس آنلاین- اصفهان: کم آبی یک بحران برای جامعه ایران است که می توان با تعامل میان مسوولان و جامعه برای آن راه حل پیدا کرد.

بحران آب با تعامل مردم و مسوولان رفع می شود

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، سید مرتضی سبزقبا ضمن بیان این مطلب به دبیرخانه دومین جشنواره فیلم و عکس جلوه های آب گفت: بدون شک هنرمندان با پرداختن به مشکل کم آبی می توانند نقش مهمی در ترویج فرهنگ استفاده صحیح از آب ایفا کنند.

این فیلم ساز با بیان اینکه برگزاری جشنواره ای با موضوع آب در جامعه تاثیرگذار است، افزود: فیلم سازان با پرداختن به بحران آب و مسوولان با نحوه سیاست گذاری و تداوم چنین جشنواره هایی، پیام مشخصی به مردم منتقل خواهند کرد.

سازنده فیلم کوتاه "برای او" درباره ایده فیلمش گفت: من در منطقه دزفول هشت سال با جنگ زندگی کردم و به همین دلیل به دنبال بهانه بودم تا فیلمی درباره دفاع مقدس بسازم.

سبزقبا افزود: برای نخستین بار با ساخت این فیلم توانستم به موضوع جنگ نزدیک شوم.

وی با اشاره به اینکه آب به لحاظ معنا شناسی نقشی پررنگ در فیلم من دارد، اظهارداشت: محوریت فیلم درباره جوانی به نام موسی است که در رودخانه دز مفغودالاثرشده است.

به گفته این فیلم ساز، در ابتدای فیلم سعی شده تا با نشان دادن رودخانه دز و جوان شهیدی به نام موسی، داستان زندگی حضرت موسی(ع) و به نیل انداختن ایشان درون صندوق چوبی، در ذهن بیننده تداعی شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.