قدس آنلاین- اصفهان: رئیس هیئت ورزش روستایی استان اصفهان گفت: در روز 12 اردیبهشت‌ماه مسابقات شترسواری استانی و کشوری در کویر مصر واقع در شهرستان خوروبیابانک استان اصفهان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات شترسواری کشور در "کویر مصر اصفهان"

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، سومین دوره مسابقات شترسواری استانی و کشوری روز دوازدهم اردیبهشت‌ماه در کویر مصر برگزار می‌شود.

مهدی اسدی رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان با تبریک به مناسبت حلول ماه رجب و ولادت امام محمد باقر (ع) در مورد این مسابقات اظهار کرد: سومین دوره مسابقات شترسواری کشوری و پنجمین دوره مسابقات شترسواری استان اصفهان در دو بخش شتران تندرو و شتران کندرو، روز دوازدهم اردیبهشت‌ماه مصادف با سیزدهم رجب سالروز ولادت حضرت علی (ع) در کویر مصر برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در مسابقات کشوری شترسوارانی از استان‌های اصفهان، قم، سمنان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد و هرمزگان با هم به رقابت می‌پردازند که به نفرات اول تا ششم مسابقات استانی و کشوری جوائز نفیسی اهداء می‌شود.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان پیرامون برنامه‌های این هیئت در سال جاری گفت: پیشنهاد میزبانی پنجمین المپیاد ملی عشایر با طرحی نو و بازی‌های جدید را به فدراسیون ارائه دادیم که در صورت موافقت در شهرستان سمیرم میزبان عشایران غیور آقا و بانو هستیم.

وی افزود: برای سومین سال لیگ دسته یک و لیگ برتر هفت سنگ بانوان را در 6 ماهه نخست سال داریم، همچنین مسابقات فوتبال و فوتسال را برای روستائیان برنامه‌ریزی کردیم و والیبال چهار نفره را نیز برای بانوان خواهیم داشت و طبق تفاهمنامه با هیئت‌های تکواندو و کاراته استان اصفهان در سال 94 مسابقات این دو رشته برای روستائیان آقا و بانو برگزار می‌شود که امیدواریم نخبگان این رقابت‌ها در تیم‌های استانی و ملی افتخارآفرینی کنند.

اسدی اضافه کرد: با کمال افتخار هفتمین المپیاد فرهنگی ورزشی روستائیان استان اصفهان در برنامه سال 94 گنجانده شده و به جرأت می‌توان گفت زیباترین کارمان در سال گذشته راه‌اندازی 30 خانه ورزش در روستاهای استان اصفهان بوده و در سال جدید با توکل به خدا کمک استانداری، فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی، اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان، فرمانداری‌ها، ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و دهیاری‌ها، 100 خانه ورزش را در روستاها راه‌اندازی می‌کنیم.

 

 

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.