قدس آنلاین:استاندار خراسان شمالی گفت:اگر هریک از شوراهای بخش استان در حوزه کاری خود فعالتر باشند ما نیز آنها را حمایت خواهیم کرد.

شوراهای فعال خراسان شمالی موردحمایت قرارمی گیرند

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین از بجنورد، سید علی اکبر پرویزی در جلسه شورای بخش استان اظهار داشت:حمایت ما از شوراهای فعال بخش های استان در حوزه عمرانی است و علاوه بر آن اعتباری از حوزه عمرانی دستگاه های اجرایی نیز به آنها تعلق میگیرد تا انگیزه کار کردن این شوراها بیشتر و فعالتر شوند.

وی با تاکید بر اینکه باید به سمت توسعه روستایی حرکت کرد، ادامه داد:از محل منابع درآمدی دهیاریها به شوراهای بخش وامی تعلق میگیرد که پرداخت اقساط آن بر عهده ما خواهد بود منوط به اینکه این وام در جهت اجرای پروژه ای موثر و مفید در روستاها کلید بخورد.
پرویزی در ادامه اضافه کرد: اگر دستگاه های اجرایی فعال شدن شوراها را ببینند برای کمک بیشتر به این شوراها راغب می شوند.
وی خطاب به اعضای شوراهای بخش گفت: اگر همراه با دولت باشید می توانید پروژه های بیشتری را به سرانجام برسانید.
استاندار خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود در خصوص عوارض افزود:باید از طریق فرهنگ سازی و  آموزش مردم، آنها را جهت پرداخت عوارض به شوراها ملزم کرد.
سید علی اکبر پرویزی تصریح کرد: انتظار ما از شوراهای بخش این است که منابع مالی شوراها در روستا، خروجی مناسب و مطلوبی داشته باشد.
وی افزود:از زمان استقرار دولت یازدهم کمک های بسیاری به شوراها، دهیاری ها و شهرداری ها شد چرا که تاکید و سیاست این دولت کمک به مناطق محروم و روستاهاست.
پرویزی بیان کرد: با کمک و همراهی شوراها در حوزه توسعه روستایی در سالجاری نسبت به سالهای گذشته می توانیم نقش و جایگاه روستاها را تقویت کنیم.
وی در خصوص انتخابات نیز اظهار داشت: وظیفه شما در انتخابات امسال این است که گرایش های سیاسی خود را بروز نداده تا تاثیری در کارها و فعالیت هایتان نداشته باشد و از سوی دیگر برای حضور و مشارکت بیشتر مردم در انتخابات تلاش کنید.
پرویزی از اعضای شوراها خواست حداکثر تا سه هفته آینده پروژه های مهم یا پیشنهادات خود را اعلام کنند تا بتوانیم توزیع عادلانه بودجه را داشته باشیم.

انتهای خبر/.
 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.