قدس آنلاین یزد - مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: خیّرین و نیکوکاران استان یزد در جشن نیکوکاری سال گذشته، بیش از 21 میلیارد و 503 میلیون ریال به نیازمندان و محرومین کمک کردن

مردم یزد در جشن نیکوکاری 21 میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، "محمد اکبری" با بیان این خبراظهار داشت : فلسفه اصلی جشن نیکوکاری، عمل به دستورات دین مبین اسلام در زمینه توجه و دستگیری از فقرا و نیازمندان است.

وی با بیان این که "اکرام فاطمی، شور نیکوکاری" شعار جشن نیکوکاری بود، افزود: جشن نیکوکاری هر ساله در آستانه فرا رسیدن سال نو با هدف تقویت روحیه عدالت خواهی، نهادینه کردن فرهنگ انفاق و احسان و محرومیت‌‌زدایی و ایجاد ارتباط میان نهادها و سازمان‌‌ها در زمینه فقرزدایی برگزار می‌‌شود.

اکبری خاطرنشان ساخت: جشن نیکوکاری سال گذشته با رویکرد مسجد محوری، مدرسه محوری و صنف محوری و با حضور حداکثری مردم نوع‏‏دوست استان در روزهاي 13، 14 و 15 اسفندماه برگزار شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در پايان نيز با اشاره به این که سال گذشته یک هزار و 432 پایگاه برای جمع آوری کمک های مردمی در مساجد، مدارس، مصلاهای نمازجمعه و معابر سطح استان مستقر بود، افزود: بیش از 21 میلیارد و 503 میلیون ریال کمک‏‏های مردمی در جشن جمع آوری شده است

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.