۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵
کد خبر: 278176

قدس آنلاین یزد - يك راننده خودرو سواري پرايد در سانحه تصادفي در شهر يزد، پس از انحراف و برخورد با جدول خيابان و همچنين برخورد با دو وسيله نقليه ديگر سكته كرد و جان خود را از دست داد.

مرگ راننده پرايد براثر سكته

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ، رييس پليس راهور استان با بیان این خبر اظهار داشت : در ساعت 7:50 صبح ديروز خبر تصادف دو دستگاه وسيله نقليه سواري پرايد و پيكان و يك دستگاه موتورسيكلت در زيرگذر ميدان امام حسين(ع) شهر يزد اعلام شد.

 سرهنگ "منصور جمشيدي" افزود : با حضور عوامل پليس راهور در محل حادثه مشخص شد كه راننده سواري پرايد به علت انحراف به چپ با جدول وسط بلوار برخورد كرده و سپس منحرف شده و در خط عبوري مخالف با يك دستگاه موتورسيكلت و سواري پيكان برخورد كرده است.

وي تصریح کرد : با بررسي‏‏هاي به عمل آمده، راننده سواري پرايد پس از انحراف به چپ و برخورد با جدول وسط بلوار سكته كرده و جان خود را از دست مي‏‏دهد و دو نفر ديگر نيز در اين حادثه مجروح مي‎‎شوند.

رييس پليس راهور استان علت اين سانحه رانندگي را عدم توانايي راننده پرايد در كنترل وسيله نقليه اعلام كرد و افزود: نكته قابل توجه در اين حادثه بر سر داشتن كلاه ايمني توسط راكب موتورسيكلت بوده است چرا كه در غير اين صورت با توجه به شدت تصادف، احتمال به خطر افتادن جان وي نيز مي‏‏رفت.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.