۹مجوز نمایندگی اطلاع رسانی گردشگری در خارج از کشور طی مراسمی صادر می شود پیش از این مدیرکل بازاریابی گردشگری از ایجاد ۴۰ کانون اطلاع رسانی خبر داده بود.

۹مجوز نمایندگی اطلاع رسانی گردشگری در خارج از کشور صادر می شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرنگار مهر، در سال گذشته سید محمد کاظم خلدی نسب مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری به خبرنگار مهر گفته بود: برخی از کشورها در منطقه خاورمیانه به علت پوشش تبلیغات گسترده توانسته اند بازارهای بین المللی را جذب کنند. یکی از برنامه های ما برای تبلیغات در سطح گسترده راه اندازی نمایندگی های اطلاع رسانی گردشگری ایران در خارج از کشور است تا با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیل رانی به بررسی تقاضاها نسبت به راه اندازی این نمایندگی ها اقدام کنیم. هر متقاضی که علاقه مند به دریافت مجوز راه اندازی این نمایندگی هاست در سایت کانون اتومبیلرانی ثبت نام می کند اگر این پرونده ها تکمیل بود در کمیته راهبردی معاونت گردشگری بررسی  و مجوز نهایی داده می شود.

مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری گفت: پیش از این نمایندگی های اطلاع رسانی در خارج از کشور وجود داشت ولی راه اندازی آن به مشکل برخورد کرده بود اکنون حرکت نوینی آغاز شده است و این کانون ها یکی از ابزار موثر برای معرفی جاذبه های ایران است.

خلدی نسب ادامه داد: ۴۰ کشور را به عنوان بازار هدف گردشگری انتخاب کرده ایم. بخشی از آنها جزو کشورهای همجوار ایران هستند، بخش دیگری از بازار هدف، جزو کشورهایی هستند که از سالها قبل با آنها مراوده داشتیم (مانند برخی کشورهای اروپایی) کشورهایی مانند چین، آفریقای جنوبی، هندوستان، روسیه نیز جزو این ۴۰ کشور بازار هدف انتخاب شده اند.

پس از این اظهار نظرها قرار است کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در مراسمی با حضور رحمانی موحد، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، ایرجی، مدیرعامل کانون و مدیران و نمایندگان برخی از سازمان‌ها و وزارتخانه‌های مرتبط، ۹ مجوز نمایندگی اطلاع رسانی‌ گردشگری خارج از کشور را در روز دوم اردیبهشت ماه به هفت نماینده اعطا کند.

این مجوزها برای ایجاد دفاتر اطلاع رسانی در پایتخت کشورهای اسپانیا، ژاپن، سوئیس، سنگاپور، مالزی، عمان، ایتالیا و دو دفتر در چین به نمایندگان آنها داده می شود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.