قدس آنلاين :  مسول کمیته امداد شهرستان خوشاب گفت  : سال گذشته بالغ بر یک میلیارد وششصد و بیست و یک میلیون تومان برای خودکفایی مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد وام خود اشتغالی در این شهرستان پرداخت شده است . 

64 زن تحت پوشش كميته امداد شهرستان خوشاب  وام خود اشتغالی دریافت کرده اند

ابراهیم خطیب در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاين در سبزوار افزود  :حدودیک میلیارد و سیصد میلیون تومان از این مبلغ وام برای دامداری پرداخت شده است  که قریب به ۶۰۰۰ دام سبک و سنگین خریداری شده است.

وی تصریح کرد:پیش بینی می شود  با توجه به بالا رفتن قیمت دام در ماه گذشته و بارش نزولات آسمانی سود بسیار خوبی نصیب مدد جویان  شود.


وی با بيان اينكه سال گذشته 21 جوان سرپرست خانوار این نهاد با پشت سر گذاشتن مراحل معافيت از خدمت مقدس سربازي  معافيت دائم خود را اخذ نمودند تصريح كرد :در اين مدت نيز همچنين به  97 نفر کمک هزینه جهیزیه 2 میلیون تومانی  اهدا كرديد كه هزينه حدود 50 نفر ازاين تعداد از محل اعتبارات دولتی وما بقي نيز از محل کمک های خیرین هزينه شده است .

وی ياد آور شد : در حال حاضر 55 نفر از فرزندان مدد جویان شهرستان خوشاب دانشجوهستند که 5 نفر از آنها در مقطع کارشناسی ارشد در حال تحصیلند ودر حال حاضر 2013 نفر کمک هزینه معیشت با اعتباری 14 میلیارد ریالی دریافت می کنند.

 و ي ادامه داد : 64 زن تحت پوشش كميته امداد شهرستان خوشاب  وام خود اشتغالی دریافت کرده اندو بیمه تامین اجتماعی شده اند .

خطیب با اشاره به اینکه  در حال حاضر بیش از 40 نفر از مددجویان نوعروس این شهرستان  در نوبت دریافت کمک هزینه جهزیه هستند تاکید کرد :وضعیت 6 نفر از این عزیزان  اظطراری است که در صورت دریافت نکردن  این کمک هزینه 2 میلیون تومانی زندگی شان با مشکل روبرو خواهد شد. /  انتهاي پيام

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.