۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲
کد خبر: 278204

برخورد یک اتوبوس با گاردریل در محور سوادکوه دست کم ۱۲ کشته بر جای گذاشت.

۱۲ کشته در حادثه سوادکوه

به گزارش قدس آنلاین، آن گونه که یک منبع آگاه در فرودگاه مهرآباد به ایسکانیوز خبر داده است صبح امروز هواپیمایی شرکت ماهان در مسیر مشهد به ساری به دلیل شرایط نامناسب جوی در فرودگاه مهرآباد تهران به زمین نشست. در نتیجه شرکت ماهان برای انتقال مسافران به ساری از سه دستگاه اتوبوس استفاده می‌کند که یکی از اتوبوس‌ها در جاده دچارحادثه می‌شود و تاکنون ۱۲ نفر کشته شده اند.
به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران انتقال مجروحان حادثه محور سوادکوه به مراکز درمانی ادامه دارد.
مهدی ولی‌پور با اشاره به انحراف یک دستگاه اتوبوس در محور سوادکوه گفت: صبح امروز در حادثه ای که بر اثر انحراف اتوبوس و برخورد با گاردریل در محور سوادکوه رخ داد که تعدادی کشته و مجروح شدند .
ولی‌پور با اشاره به اینکه احتمالاً دلیل این حادثه خواب‌آلودگی راننده بوده‌ گفت: حدود 30 نفر از نیروهای جمعیت هلال احمر مازندران با 10 دستگاه آمبولانس و دو دستگاه خودروی امداد و نجات با کمک نیروهای اورژانس برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان فعالیت داشتند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران به فعالیت ۵ پایگاه و پست امدادی در منطقه سوادکوه اشاره کرد و گفت: علاوه بر این نیروهای شهرهای قائم‌شهر، بابل و ساری برای امدادرسانی در این حادثه همکاری داشتند.


ولی‌پور با بیان اینکه این حادثه 12 کشته برجای گذاشت، گفت: بقیه مجروحان به مراکز درمانی و بیمارستان‌های مازندران انتقال یافتند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.