قدس آنلاین: امام‌پور – نرگش ابیار گفت: فیلم "نفس" با موضوع انقلاب اسلامی به عنوان سومین فیلم بلندم بزودی ساخته می‌شود .

 انقلاب اسلامی موضوع فیلم جدید نرگش آبیار

به گزارش قدس آنلاین، نرگس آبیار نویسنده و کارگردان سینما پس از ساخت «اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیکترند» و «شیار 143» در نیمه اردیبهشت سومین اثر سینمایی خود را با نام «نفس» کلیدمی‌زند.

در همین رابطه نرگس آبیار در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: این فیلم با موضوع انقلاب اسلامی ساخته می‌شود و به حادثه‌های آن دوران پرداخته می‌شود.

وی افزود: از مهران احمدی، گلاره عباسی، سیامک صفری، پانته‌آ پناهی‌ها و محمدرضا شیرخانلو به عنوان بازیگران شاخص فیلم سینمایی نفس می‌توان نام برد.

نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی نفس خاطرنشان کرد:  از دیگر عوامل این اثر سینمایی هم می‌توان از ابوذر پورمحمدی و محمدحسین قاسمی (تهیه کننده)، ساعد نیک‌ذات (مدیر فیلمبرداری)، عباس رستگارپور (مدیر صدابرداری)، مهرداد میرکیانی (طراح گریم)، اصغر نژادایمانی (طراح صحنه و لباس)، بهزاد هاشمی (مدیر تولید و مجری طرح)، امیر یمینی(مدیر تدارکات) و روزبه سجادی حسینی (دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز) نام برد.

آبیار عنوان کرد: برای ساخت این اثر سینمایی با چندین مرکز دولتی از جمله فارابی و انجمن سینمای دفاع مقدس مذاکره شده که البته هنوز به نتیجه مشخصی نرسیده است.

وی افزود: پروژه سینمایی «نفس» در مناطق مختلفی از جمله یزد، شاهرود و تهران جلوی دوربین می‌رود و برای نمایش در سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.