معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی از اعلام اسامی برگزیدگان اعتکاف مسجد جامع گوهرشاد در سال 94 خبر داد.

اسامی برگزیدگان اعتکاف حرم مطهر رضوی اعلام شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، مهندس سید خلیل منبتی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: برای شرکت در اعتکاف ایام البیض امسال مسجد جامع گوهرشاد، حدود 12 هزار نفر ثبت نام نمودند.
وی گفت: به دلیل انجام عملیات ساختمانی و استحکام بنای مسجد جامع گوهرشاد، ظرفیت پذیرش به 200 نفر کاهش یافته است.
معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی تصریح کرد: اسامی برگزیدگان از طریق پورتال جامع آستان قدس رضوی به آدرس «www.aqr.ir» اعلام شده و متقاضیان می بایستی حداکثر تا دوم اردیبهشت ماه نسبت به تکمیل فرم مربوطه و ثبت نام قطعی خود اقدام نمایند.
مهندس منبتی بیان داشت: برای کسانی که ثبت نام قطعی می نمایند، امکان انصراف وجود ندارد و چنانچه به هر دلیل در این مراسم شرکت ننمایند، با توجه به کثرت شرکت کنندگان، تا 5 سال امکان ثبت نام مجدد مقدور نخواهد بود. لذا توصیه می شود قبلا ازانجام هرگونه ثبت نام قطعی، از امکان حضور خود اطمینان حاصل نمایند.
وی با اشاره به اینکه همچون سنوات گذشته، همه از حق مساوی برای استفاده از این مراسم برخوردار هستند، افزود: مراسم اعتکاف حرم مطهر رضوی یک نمونه ایده‌آل از اعتکاف در سطح کشور به لحاظ معنوی و فرهنگی است که در جوار حرم ملکوتی امام رضا(ع) برگزار شده و خدمات متنوعی نیز به معتکفان ارائه می‌شود.
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.