مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: اجتماع عظیم مردم برای محکومیت جنایات آل سعود بعد از نماز مغرب و عشاء در روز سوم ادیبهشت ماه در امامزادگان و بقاع متبرکه، مساجد و هیئت‌های مذهبی استان برگزار می‌شود.

اجتماع عظیم مردم خراسان رضوی در بقاع متبرکه در محکومیت جنایات آل سعود
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد ظهر امروز در نشست خبری «یمن تنها نمی‌ماند» که در اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: آل سعود جنایت وحشتناکی را علیه مردم یمن مرتکب شده اما مردم یمن با ایمان و اعتقادات خود در مقابل این ظلم و استکبار ایستادگی کردند و به فضل خدا به پیروزی می‌رسند.

وی افزود: عربستان سعودی با حملات غیرانسانی خود چهره خشن و جنایتکار آل سعود را به جهانیان نشان داد و 2 هزار و 500 نفر از مردم بی‌گناه یمن را در حملات اخیر خود به شهادت رساند.

گنابادی‌نژاد تصریح کرد: سعودی‌ها راه صهیونیست را ادامه می‌دهند و در حال حاضر نقش اسرائیل را در منطقه بازی می‌کنند که در همین راستا آمریکا از آنها حمایت می‌کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی بیان کرد: حاکمان عربستان سعودی خود را خادم حرمین شریفه می‌دانستند اما امروز با جنایاتی که انجام دادند هیچ مسلمانی در دنیا آنها را کشوری مسلمان نمی‌داند زیرا عربستان تبدیل به نظام سلطه و استبداد آمریکا در منطقه شده است.

وی با بیان اینکه عربستان سعودی هیچ نکته مثبتی در تاریخ خود ندارد، بیان داشت: امام (ره) فرمودند که اگر از صدام و تمام کسانی که به جمهوری اسلامی ستم کردند بگذریم از خیانت آل سعود نسبت به ایرانیان و واقعه حجاز نمی‌توانیم بگذریم و در حال حاضر هم مردم یمن تبدیل به مقاومت و نیرویی شده‌اند که در برابر ظلم ایستادگی می‌کنند.

گنابادی‌نژاد تصریح کرد: مقاومت مردم یمن مربوط به فرقه و یا گروه خاصی نیست و عموم مردم با هر تفکر و مذهبی در برابر ظلم آل سعود به کشورشان ایستادگی می‌کنند و ملت ایران هم به عنوان پرچمدار مقابله با ظلم و استکبار در منطقه با آنها همکاری و همدردی می‌کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی اظهار کرد: اتفاقات یمن تمام آزادی خواهان جهان را آزرده کرده و هیچ فردی دیگر نمی‌تواند در برابر این جنایات سکوت کند که در همین راستا سازمان اوقاف و امور خیریه برای تمام بقاع متبرکه و امام ادگان استان سراسر کشور برنامه‌هایی را پیش‌بینی کرده است.

وی ادامه داد: اداره اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و شورای هماهنگی هیئات مذهبی برنامه‌هایی را برای هفته جاری پیش‌بینی کرده که برنامه اصلی اجتماع عظیم مردم برای محکومیت جنایات آل سعود بعد از نماز مغرب و عشاء در روز پنج شنبه سوم ادیبهشت 94 در امامزادگان و بقاع متبرکه، مساجد و هیئات مذهبی استان است.

گنابادی نژاد تصریح کرد: این برنامه با عنوان «یمن تنها نمی‌ماند» و بعد از نماز مغرب و عشاء آغاز می‌شود و سخنرانان و مداحان برجسته‌ای در استان با مشارکت حداکثری در برگزاری ان کمک می‌کنند، همچنین برخی از خانواده‌های مظلوم یمن و طلاب این کشور در این مراسم حضور دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با تاکید براینکه این برنامه در راستای نشان دادن اعتراض مردم به جهانیان در مورد جنایات آل سعود است اذعان داشت: برای این برنامه تبلیغات محیطی و ارسال پیامک انجام شده است.

وی عنوان کرد: در 19 شهرستان استان این برنامه برگزار می شودد و برای آشکارسازی و محکوم کردن جنایات آل سعود در پایان این مراسم بیانیه قرائت می‌شود که این برنامه‌ها در شهرستان مشهد علاوه بر امامزاده گنبد خشتی و امامزاده یحیی در سایر هیئت‌های مذهبی، بقاع متبرکه و امامزادگان شهرستان برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.