رئیس بهزیستی قوچان گفت: سند آسیب های اجتماعی شهرستان قوچان تدوین شد.

 سند آسیب های اجتماعی شهرستان قوچان تدوین شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری تسنیم، علی اصغر ابراهیمی عصر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در محل بهزیستی قوچان اظهار داشت: اداره بهزیستی قوچان در سال 92 در بحث جذب اعتبارات اشتغال زایی معلولان فعالیت خوبی را داشته که در استان رتبه دوم بعد از مشهد را به خود اختصاص داده است.

ابراهیمی تصریح کرد: از 270 مددجو در بحث دریافت تسهیلات حدود 250 نفر تسهیلات را دریافت و الباقی نیز تا پایان اردیبهشت ماه فرصت دارند تا از این تسهیلات استفاده کنند.

وی تاکید کرد: سند آسیب‌های اجتماعی شهرستان قوچان در 25 صفحه توسط بهزیستی قوچان تدوین شده است که می‌تواند منبع خوبی برای تصمیم گیری برنامه‌های شهرستان باشد.

رئیس بهزیستی قوچان با اشاره به موارد مطرح شده در این سند افزود: در این سند سه سطح پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی عناوین مختلف آن و برنامه‌های پیشنهادی در جلوگیری و پیشگیری مطرح شده است.

وی در ادامه بیان داشت: تشکیل کمیته پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با حضور 13 اداره مرتبط توسط فرمانداری قوچان از نکات مطرح شده در این سند است که در صورت موافقت فرماندار اجرایی می‌شود.

ابراهیمی با اشاره به مشکل مسکن مددجویان نیز تصریح کرد: خوشبختانه اعتبارات خوبی در این زمینه با اولویت خانوارهای چند معلولی پیش بینی شده است و تاکنون 15 خانوار در این زمینه شناسایی شده است.

وی تاکید کرد: این اعتبارات به مبلغ 180 میلیون ریال و بصورت بلاعوض برای تامین مسکن معلولان پرداخت می‌شود.

ابراهیمی در پایان با اشاره به 80 برنامه اجرایی در سال 94 افزود: جلسات توجیهی با همکاران این اداره در شهرستان برگزار و 80 برنامه در زمینه‌های مختلف و در راستای اهداف تعیین شده بهزیستی برای سال 94 در شهرستان برنامه ریزی شده که امیدواریم بزودی شاهد اجرایی شده آن و حل قسمتی از مشکلات مددجویان این نهاد باشیم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.