مسعود عباسی : ماجرای عدم همکاری مطلوب مربیان خارجی با مربیان جوان ایرانی اتفاق جدیدی در فوتبال ایران نیست  ...

کریم باقری در آستانه جدایی زودهنگام از کادر فنی پرسپولیس

اما برخی مدیران برای در امان ماندن از انتقادهای احتمالی و اعتراض هواداران تلاش دارند چهره های محبوب تیم های باشگاهی را به عنوان مربی در کنار مربیان خارجی قرار دهند تا همه چیز را در کنترل خود قرار دهند.

وقتی کریم باقری به عنوان دستیار ایرانی برانکو معرفی شد، بسیاری از منتقدان و صاحبنظران این همکاری را نافرجام تلقی کردند و در پیش بینی های خود آوردند که این همکاری دوام چندانی نخواهد داشت اما مدیران پرسپولیس با رد این مساله مدعی شدند برانکو تمایل بسیار زیادی به استفاده از کریم باقری دارد . اما برابر پیش بینی منتقدان و به گفته آنهایی که از نزدیک تمرینات پرسپولیس را دنبال می کنند، برانکو و دستیار کرواتش پانادیچ به کریم باقری کم محلی می کنند و در تقسیم کار و تمرین دادن بازیکنان، کریم را به بازی نمی گیرند.اغلب آنهایی که این خبر را شنیده اند با تعجب می پرسند اگر برانکو می خواست به کریم کم محلی کند، چرا او را به عنوان دستیار ایرانی خود انتخاب کرد؟

 اما آنهایی که از سابقه دلخوری برانکو از باقری خبر دارند، می گویند کریم انتخاب اول برانکو نبود و سرمربی پرسپولیس تمایل داشت با مهدوی کیا که در هامبورگ همبازی پانادیچ بوده همکاری کند اما وقتی کیا نپذیرفت، برانکو ، کریم باقری را به وحید هاشمیان و علی کریمی که مدتی مخالفان جدی او بودند، ترجیح داد. با این همه انگار برانکو دلخوری از کریم را فراموش نکرده است!

 گویا دلخوری برانکو از باقری به زمانی برمی گردد که بلاژویچ از فوتبال ایران رفت و کریم باقری هم از بازی های ملی خداحافظی کرد. آن زمان وقتی برانکو سرمربی تیم ملی شد، دو بار از باقری دعوت کرد به تیم ملی برگردد اما هر دو بار کریم دعوت او را رد کرد. اگر بی اعتنایی امروز برانکو به باقری ریشه در دلخوری قدیمی داشته باشد، حق با کسانی است که می گویند همکاری کریم و برانکو دوام ندارد و باقری برای فصل بعد در کادر فنی پرسپولیس نمی ماند.

گفته می شود روند بی محلی های اعضای کادر فنی پرسپولیس به کریم باقری در سفر به قطر هم تکرار شده و در حالی که برانکو و دستیاران دیگرش در بیزینس کلاس نشسته بودند باقری در قسمت انتهای هواپیما میان بازیکنان جا داشته است . گویا باقری از این مساله به شدت ناراحت است و منتظر است به محض بازگشت به تهران این مساله را پیگیری کند اما از آنجا که در ادامه همکاری نژاد فلاح و باشگاه پرسپولیس ابهاماتی وجود دارد بعید است جایگاه کریم باقری نسبت به وضعیت کنونی دچار تغییر شود. باقری یا باید این شرایط را تحمل کند یا اینکه قید همکاری با این تیم را بزند که در هر دو صورت وی بازنده بزرگ این ماجرا لقب خواهد گرفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.