۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۴
کد خبر: 278331
اخبار ويژه / تنبیه بدنی دختردانش‌آموز درهمدان

واردات گوشت گاومیش از دهه 70!

تابناک: مهدی خلج، رئیس سازمان دامپزشکی کشور در برنامه تلویزیونی پایش عنوان کرد که از دهه 70 تاکنون، گوشت منجمد گاومیش از هندوستان وارد کشور شده است.

 

تنبیه بدنی دختردانش‌آموز درهمدان

باشگاه خبرنگاران: عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش همدان درخصوص موضوع تنبیه بدنی یک دانش آموز دختر پایه پنجم دبستان توسط آموزگارش در روستای قره رود این استان گفت: این موضوع درحال بررسی است و معلم خاطی تا بررسی کامل حادثه از کار معلق شد. خبرها حاکی است که این دختر دانش آموز به علت شدت جراحات ناشی از این تنبیه بدنی در بیمارستان بستری شده است.

 

نظام‌اقتصادي مسؤول بيكاري است

بولتن نيوز: سيد محمد حسين ميرمحمدي، نماینده مجلس با اشاره به محورهاي مورد نظر استيضاح كنندگان وزير تعاون، كار ورفاه اجتماعي گفت: مسؤوليت بيكاري كشور با نظام اقتصادي، دولت، عملكرد نهادها و وزارتخانه‌هاي مختلف، سرمايه گذاران، بخش خصوصي و... است و نمي توان يك وزارتخانه و يك وزير را مسؤول بيكاري كشور معرفي كرد و اين استيضاح كارشناسي نيست.

 

هنوز عذرخواهی نکرده است!

مهر: حسین نوش آبادی، معاون پارلمانی وزیر ارشاد با بیان اینکه تعلیق پروازهای عمره همچنان ادامه دارد، گفت: دولت عربستان سعودی بابت رخداد فرودگاه جده هنوز عذرخواهی رسمی نکرده است.

 

افزایش تحصیلکرده های بیکار

قدس آنلاین: مروارید، استاندار ایلام گفت: آمار افراد بیکار تحصیلکرده در ایلام در حال افزایش است.

 

عربستان نپذیرفته!

تسنیم: عبدا... المعلمی، سفیر عربستان سعودی در آمریکا گفت که دبیرکل سازمان ملل خواهان توقف سریع جنگ یمن شده، اما دولت ما آن را نپذیرفته است.

 

انتقاد وزیر بهداشت از برخی پرستاران

تسنیم: سید حسن هاشمی، وزیربهداشت در پاسخ به ادامه گلایه پرستاران گفت:برخی پرستاران مقداری کم‌لطفی کردند،اگر مقایسه کنند با دو سه سال قبل، متوجه می‌شوند ما در این حوزه کم کار نکردیم،واقعاً جاهایی دست ما بسته است وگرنه من از خدا می‌خواهم همه آنها را رسمی کنم.

 

تجمع مقابل کنسولگری افغانستان

تابناک: جمعی از دانشجویان زاهدان در اعتراض به سیاستهای کشور افغانستان مبنی بر عدم تعهد به تأمین حقابه هامون، مقابل کنسولگری این کشور تجمع کردند.

 

ورشکستگی صنایع فولاد و سیمان

مهر: کمیسیون عمران مجلس با انتشار گزارشی از عملکرد وزارت راه در زمینه اتمام پروژه های مسکن مهر بشدت انتقاد کرد و ادامه سیاستهای موجود را موجب افزایش شدید قیمت مسکن و ورشکستگی صنایع فولاد وسیمان خواند.

 

ممانعت از سفر علمی استاد دانشگاه فردوسی

ایرنا: دانشیار تاریخ دانشگاه فردوسی مشهد از ممانعت سفارت فرانسه در تهران از سفر علمی وی به این کشور و ارایه مقاله در کنفرانس ایران شناسی خبر داد. دکتر هادی وکیلی گفت: از سفارت فرانسه درخواست ویزا کردم که به صورت کتبی به من اعلام شد که شما برای امنیت اروپا خطرناک هستید، برای همین به شما ویزا نمی دهیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    4 2
    اینهمه معلم اعتراض میکنن خبری نیست ولی وقتی یک معلم همچین کاری میکنن تمام دنیا خبر دار میشن لعنت بر همه شما
  • 55 IR ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    3 2
    شما هم فقط بگردید این اخبارو پیدا کنید و نشر بدید کاسه داغتر از آش از یک میلیون جمعیت معلم و مشکلات آن ها غافل هستید در هر ارگانی از این جور آدم ها پیدا میشود نمیدانم چرا فقط اخبار معلم ها به بیرون درز پیدا می کند !!!!!!!!!!!
  • صادق IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    3 1
    راست گفتند در دنیای سرا پا دروغ ونیرنگ اروپا ادم راست گو خطرناک است زیرا رسوایی آنان را برملا میکند.
  • معلم مشهدی IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    2 0
    وقتی معیشت و منزلت معلم فراموش شمد و دغدغه و درگیری فکری معلم بالا رود اعصاب خراب معلم و... معترض ب تبعیض و معیشت معلمان