قدس آنلاین؛ آغاز دور جدید مذاکرات هسته ای در وین، تناقض گویی های مسئولان درباره قطع یارانه نقدی پردرآمدها، مرگ 12 مسافر هواپیما در واژگونی اتوبوس، محکوم شدن "مرسی" به 20 سال حبس؛ از مهمترین خبرهای امروز روزنامه ها هستند.

از "سرگیجه حذف یارانه ها" تا "سرگیجه سعودی ها"

آغاز دور جدید مذاکرات هسته ای در وین

دور جدید رایزنی های هسته ای از امروز در وین برگزار و نگارش متن برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) آغاز خواهد شد. در همین راستا روزنامه "قدس" با بیان اینکه "متن توافق جامع به نگارش در می آید"؛ در تیتر یک خود نوشت: "آغاز دور جدید مذاکرات هسته ای در وین"

روزنامه "رویش ملت" نیز از "اولین نشست پس از بیانیه لوزان" خبر داد و در تیتر یک خود نوشت: "تیم هسته ای امروز در وین"

***

سرگیجه حذف

در صفحه اخبار روزنامه "قدس" از تکذیب دوباره نوبخت در خصوص حذف یارانه پولدارها می خوانیم. اما روزنامه "همشهری" در تیتر یک خود از "حضور پردرآمدهای معترض در سازمان هدفمندی" خبر داده است و حتی فرم اعتراض به حذف یارانه نقدی برای 5 گروه شغلی را هم در صفحه اقتصاد خود منتشر کرده است.

در همین راستا روزنامه "وطن امروز" تیتر "سرگیجه حذف" را برای شماره امروز خود انتخاب کرد. این روزنامه گزارشی از تناقض گویی های مسئولان درباره قطع یارانه نقدی پردرآمدها و ابهام در معیارهای آن منتشر کرده است.

روزنامه "قانون" نیز گزارشی از ابهامات اجرای قانون هدفمندی یارانه ها منتشر کرده است. در تیتر یک این روزنامه نوشته شده است: "حذف افراد به جای دهک ها"

روزنامه "آفتاب یزد" با تیتر "تایید حذف تدریجی یارانه ثروتمندان، تکذیب حذف یارانه 5 دهک درآمدی" سعی کرده است نشان دهد تناقضی میان صحبت های مسئولان نیست.

و در نهایت نیز روزنامه "ایران" در تیتر یک خود نوشت: "انتقاد از جنجال خبری در موضوع یارانه ها"؛ این روزنامه به نقل از "سخنگوی دولت" می نویسد: "نباید برخی رسانه ها درباره یارانه ها ایجاد نگرانی کنند"

تیتر 3 روزنامه دیگر در این خصوص را با هم می خوانیم:

کائنات: "نوبخت: یارانه هیچ گروهی قطع نشده است"

فرهیختگان: "وزیر اقتصاد تاکید کرد: آغاز حذف یارانه پردرآمدها"

سایه: "وزیر اقتصاد: خبر حذف پنج گروه از دریافت یارانه صحت ندارد"

***

مرگ 12 مسافر هواپیما در واژگونی اتوبوس

واژگونی اتوبوس مسافربری در شمال ایران تاکنون 12 کشته و 18 زخمی برجا گذاشت. مسافران این اتوبوس، مسافران پرواز مشهد - ساری ماهان بودند که هواپیما به دلیل بدی آب و هوا نتوانست در ساری فرود بیاید به همین دلیل در فرودگاه مهرآباد تهران نشست و مسافران به وسیله اتوبوس راهی ساری شدند که با حادثه روبه رو شدند.

دیگر روزنامه ها نیز در این خصوص تیترهایی داشتند:

همشهری: "مرگ 12 مسافر هواپیما در واژگونی اتوبوس"

آرمان امروز: "مسافران آسمان زمین گیر شدند"

مردم سالاری: "سقوط اتوبوس مسافران پرواز «مشهد-ساری» به دره"

کائنات: "سقوط در دره مرگ"

آفتاب یزد: "مرگ 12 مسافر پرواز مشهد-ساری در واژگونی اتوبوس!"

شهروند: "سقوط اتوبوس در جاده سوادکوه 12 کشته برجا گذاشت"

***

سرگیجه سعودی ها

روزنامه "جوان" با بیان اینکه "روحانی در اجلاس سران آسیا- آفریفا بمباران ملت بی دفاع یمن را محکوم کرد؛ در تیتر یک خود نوشت: "آل سعود تعادل روحی خود را از دست داده است"

روزنامه "سیاست روز" نیز با بیان اینکه "برای عربستان گزینه ای جز فرار از یمن روی میزه نمانده است" در تیتر یک خود نوشت: "سرگیجه سعودی ها"

***

کوتاه نیایید!

روزنامه "شرق" از آمادگی وزیر کشور برای توضیح در مورد پول های کثیف نوشت. در تیتر یک این روزنامه می خوانیم: "با سند و مدرک به مجلس می روم"

روزنامه "آفتاب یزد" نیز از "اوج گرفتن فشارها بر وزارت کشور به بهانه اعطای مجوز فعالیت به یک حزب اصلاح طلب" نوشت. در تیتر یک این روزنامه می خوانیم: "رحمانی فضلی: اسناد پول های کثیف آماده است"

این روزنامه در شماره امروز خود، "سرمقاله" ای با تیتر "آقای رحمانی فضلی! کوتاه نیایید" به چاپ رسانده است.

روزنامه "آرمان امروز" نیز از قول وزیر کشور در تیتر یک خود نوشت: "آماده ام اسناد را رو کنم"

***

«مرسی» در قفس «حسنی»

رئیس جمهور مخلوع مصر به 20 سال زندان محکوم شد. در همین راستا روزنامه "ابتکار" با انتشار عکسی از "مرسی"؛ در تیتر خود نوشت: "«مرسی» در قفس «حسنی»"

"اعتماد" نیز در این خصوص تیتر زد: "20سال زندان، سرنوشت مرسی"

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.