۵۲ گردان واکنش سریع بیت‌المقدس سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) شب گذشته به اجرای رزم شبانه پرداختند.

رزم شبانه ۱۲ هزار نفری بسیج در تهران برگزار شد/ جمعه؛ مرحله اصلی رزمایش
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری فارس، رزم شبانه گردان‌های واکنش سریع بسیج شب گذشته در قالب رزمایش الی بیت المقدس سپاه تهران بزرگ برگزار شد.

در این مرحله بسیجیان ضمن پیاده روی در شب و استقرار در محل های از پیش تعیین شده، آمادگی خود را جهت مقابله با تهدیدات در شب به نمایش گذاشتند.

این رزمایش روز گذشته با حضور 12 هزار نفر از بسیجیان تهران و با هدف حفظ آمادگی و افزایش بنیه دفاعی و رزمی و لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر آمادگی بیش از پیش رزمی، معنوی و دفاعی نیروهای مسلح با شعار «حامیان ولایت» آغاز شد.

این رزمایش که 52 گردان واکنش سریع بیت المقدس سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در آن حضور دارند در 5 محور عملیاتی شهید سلیمانی، تیپ آل محمد (ص)، امام حسن مجتبی(ع)، شهید زیادیان و شهید انارکی در حال برگزاری است.

دفاع موزائیکی، کمین و ضدکمین و عملیات مقابله با هلی برن، جابه‌جایی یگان‌ها و حمل و نقل و استقرار آنها در موضع پدافندی، آموزش عملی در عملیات غافلگیری برای مقابله با دشمن، ایجاد راه‌های مواصلاتی فرعی در صورت اشغال راه‌های اصلی و مسدود بودن آن، عملیات کمین و ضد هلی برن و تمرین اصول پدافند غیرعامل از جمله اهدافی است که در کلاس های تئوری اولین روز رزمایش توسط اساتید بیان شد.

مرحله اصلی این رزمایش امروز عصر برگزار می‌شود.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.