نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تسلط انصارالله یمن بر تنگه باب المندب معجزه‌ای الهی بود.

حجت‌الاسلام سعیدی: تسلط انصارالله بر تنگه «باب المندب» معجزه الهی بود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی سعیدی، ساعتی پیش در دومین روز از اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود، تسلط انصار الله در برابر تنگه باب المندب را یک معجزه الهی عنوان کرد و اظهار داشت: این مسئله، لرزه بر اندام دشمنان اسلام وارد ساخت.

وی افزود: عربستان با دست خویش، خود را وارد منجلاب کرده و امروز شکست‌خورده بازمی‌گردد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: مبارزان یمن، مانند رزمندگان ایران در دوران دفاع مقدس هستند.

حجت‌الاسلام‌ سعیدی بیان کرد: بر اساس تحقیقات کارشناسان، 99 و نیم درصد پیروزی‌هایی که نصیب ایران می‌شود بر اساس هوشیاری و تدبیر امام خامنه‌ای است.

وی ضمن تشکر از خالقان حماسه اجلاسیه شهدای شاهرود، عنوان کرد: کار صورت گرفته بسیار باعظمت، گسترده، سازنده و بسیار تأثیرگذار است.

حجت‌الاسلام‌ سعیدی با اشاره به بررسی وصیت‌نامه 70هزار تن از شهدا اعلام کرد: سه نکته "پاسداری از جایگاه ولایت فقیه و ولی فقیه "، "پاسداری از اسلام ناب" و "حاکمیت ارزش‌ها در جامعه" تقاضای مشترک این 70هزار شهید والامقام بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از دو آزمون بزرگ خداوند برای بشر یاد و تصریح کرد: پاسداری از شبکه ولایت الهی، نخستین آزمون موعود است و حرکت بر محور رهبری الهی، مهم‌ترین رمز موفقیت بشر است.

وی ارائه نسخه‌ای تحت عنوان دین و شریعت را دومین آزمون خداوند عنوان کرد و افزود: بشر موظف به رعایت خطوط قرمز الهی است که همان واجبات، محرمات، مستحبات، مکروهات و مباحات هستند.

حجت‌الاسلام‌ سعیدی با اشاره به آزمون و شکست قوم نوح نبی(ع) و قوم حضرت موسی(ع)، بیان کرد: انقلاب سوم که در زمان خاتم‌النبیین(ص) صورت گرفت نیز متأسفانه با تکرار اشتباهات گذشته، با شکست روبه‌رو شد و زیارت عاشورا، سند خیانت یک امت است.

وی تصریح کرد: رهبری چهارمین انقلاب توحیدی که همان انقلاب اسلامی ایران است، در اختیارات، نصب، حجیت و رسالت، هیچ تفاوتی با رهبری انبیا و ائمه ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان "ما آزمون بسیار سختی به‌عهده داریم" بیان کرد: عصر ما با آن اعصار متفاوت است و دامنه آن گسترده‌تر است، چراکه ایران مقابل امواجی از کفر و نفاق و تکفیر و استکبار قرار دارد.

وی افزود: ما باید زمینه‌ساز ظهور امام عصر باشیم و موانع را از سر راه برداریم که این امر ملتی قوی، محکم و استوار را می‌طلبد و با توجه به اینکه ما سه تابلو و درس عبرت داریم، اگر کوتاهی کنیم بار عذاب ما سنگین‌تر خواهد بود و اگر درست عمل کنیم، برترین امت‌ها می‌شویم.

حجت‌الاسلام‌ سعیدی تصریح کرد: این شرایط، نیازمند استقامت است و رهبری، محکم و استوار در عرصه حرکت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروزه که ما در این دو آزمون قرار گرفته‌ایم، راهمان معلوم است و باید مقاومت کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.