مدیر منطقه یک عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: روز جمعه یک ساختمان 4 طبقه‌ در بلوار پیروزی به دلیل رعایت نکردن ضوابط فنی، فرو ریخت.

6 کشته و مجروح برجای گذاشت

رضایی افزود: مهندس ناظر این ساختمان ضوابط شهرسازی را رعایت نکرده، به طوری که دیوار برشی‌ها از طبقه اول به بعد اجرا نشده، بر روی طبقه سوم بتن‌ریزی و داربست انجام شده که موجب ریزش این ساختمان شده است. وی یاد آور شد: با توجه به اینکه محیط بسیار خطرناک بود، عملیات با دقت زیادی انجام شد.

وی اضافه کرد: با توجه به خطرناک بودن محیط حادثه، احتمال آوار دومرتبه وجود داشت که در یک عملیات ترکیبی خودروهای نجات و کوهنوردان بدون اتکا به داربستهای معلق این ساختمان به وسیله نجات کوهستان، دو کارگری که در ساختمان مشغول کار بودند را نجات دادند. وی با بیان اینکه دو نفر دیگر در پایین ساختمان دچار حادثه شده و صدمات زیادی ندیده‌اند، خاطرنشان کرد: این حادثه چهار مصدوم بر جای گذاشت.

* نوجوان بجنوردی زیر آوار جان باخت

همچنین به گزارش خبرنگار ما از بجنورد  ساعت 54 دقیقه بامداد پنج شنبه،خبر فرو ریختن آوار ،در خیابان طالقانی غربی به آتش نشانی انعکاس یافت.

مدیر عامل آتش نشانی بجنورد گفت: در این حادثه بنا به دلایل نامعلومی 2 جوان در زیر آوار مدفون شدند.

گودرزی افزود: 18 آتش نشان به کمک نیروهای مردمی،هر دو جوان را از میان آوار خارج و برای ادامه مداوا تحویل نیروهای اورژانس دادند.

وی ادامه داد: متاسفانه در این حادثه یکی از حادثه دیدگان جان خود را از دست داد. علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.