۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
کد خبر: 278906

يكي ازاعضاي هيات مديره درمصاحبه اي افشاء كرده كه اميرقلعه نويي براي نخواستن تيموريان به بهرام افشارزاده دستخط داده است. اين حرف را معيني گفته است....

دستخط قلعه نويي عليه آندو لو رفت

به گزارش قدس آنلاين، معینی که خود یکی از منتقدان تیموریان در نیم‌فصل اول بود در مورد اینکه چرا آن موقع از تیموریان دفاع نکرده گفت: من هنوز هم می‌گویم که در آن شرایط تیموریان عملکردی که برای استقلال داشت کارایی برای تیم نداشت. او انگیزه‌ای برای حضور در استقلال از خود نشان نمی‌داد و احساس می‌کردم که آندو نمی‌خواهد برای استقلال فوتبال بازی کند البته آن زمان آقای افشارزاده یعنی هیات مدیره گفت که از قلعه‌نویی دست‌خط دارد که آندو را نمی‌خواهد. آندو در آن شرایط برای استقلال آن آندوی همیشگی نیست. ضمن اینکه ما نتوانستیم جایگزین مناسبی برای او پیدا کنیم.

معینی خاطرنشان کرد: مربی که بازیکنی مثل جباری را از دست می‌دهد قطعا کسی را می‌خواهد که از نظر فنی مثل او باشد به همین خاطر قلعه‌نویی دست روی جاسم کرار گذاشت. متاسفانه جاسم کرار بازیکن خوبی است امسال بیشتر ضررش برای استقلال بود. او با ایجاد هیجانات بیهوده باعث به هم‌ریختگی خط میانی شد و البته جایگزین خوبی هم ما برای آندو پیدا نکردیم و میلاد نوری نتوانست جای آندو را پر کند.

معینی با اشاره به اینکه استقلال در خط حمله ضعف داشت تاکید کرد: یکی از سوالات من از امیر قلعه‌نویی این است که ما چرا محمد قاضی را از دست دادیم و در عوض طالب‌لو را گرفتیم که از او استفاده هم نمی‌کند. حداقل از قاضی استفاده می‌کردیم.

عضو هیات مدیره استقلال ادامه داد: در 5 بازی اخیر استقلال سه امتیاز گرفته که در تاریخ فوتبال این باشگاه به لحاظ آماری چنین نتیجه‌ای سابقه ندارد. به نظر من که تیم‌های مقابل ما به راحتی نحوه بازی ما را متوجه می‌شوند. در بازی روز گذشته هم بازیکنان پدیده به خوبی جاسم کرار و امید ابراهیمی را یارگیری کرده بودند و در ضد حملات خیلی قوی نشان دادند در عوض تیم استقلال در خط حمله دو بازیکن با دو چهره عصبانی داشت به خصوص رضا عنایتی وقتی من دلهره و نگرانی و تهاجم را در چهره مهاجمان استقلال دیدم نگران شدم. از سوی امیر قلعه‌نویی به خسرو حیدری دل بسته بود اما خسرو هم در روزهای بسیار افت خود قرار دارد و نشانی از جنگندگی همیشگی‌اش ندارد. اشتباهاتی هم که روز گذشته هاشم بیک‌زاده انجام داد واقعا جبران‌ناپذیر بود.

معینی ادامه داد: در هر صورت تیم پدیده در هر دو نیمه بهتر از استقلال کار کرد. اگر استقلال سه امتیاز بازی روز قبل را می‌گرفت چه بسا می‌توانست همچنان امیدوار به کسب سهمیه باشد و مطمئن هستم که استقلال این فصل جایگاهی به مراتب ضعیف‌تر از سال قبل کسب می‌کند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.