۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹
کد خبر: 278926
خداحافظي مرزبان با پديده

به گزارش قدس آنلاين،‌ شاگردان مرزبان که بحران مالی وحشتناکی را پشت سر می گذارند و حتی گفته میشد پول سفر به تهران را ندارند در یک بازی قابل قبول تیم استقلال را مانند دور رفت مسابقات متوقف کردند. 

اما در کنار اخبار معمولا ناخوشایندی که از وضعیت تیم پدیده در مشهد شنیده می شود، خبر خداحافظی مرزبان از این تیم پر حاشیه ترین خبر باشگاه پدیده بود. این سرمربی که با توجه به شرایط تیمش، در صورت بقا در لیگ می تواند مدعی عملکرد مطلوبی باشد، در کنفرانس خبری پس از پایان دیدار با استقلال عنوان کرد آنقدر سختی کشیده که فصل بعد در پدیده نخواهد ماند. 

این مربی که فصل پیش دستیار اکبر میثاقیان بود با وعده آوردن هسلر به مشهد روی نیمکت سرمربی گری تیم تازه تاسیس پدیده نشست و تا زمانی که وضعیت شرکت پدیده به حالت بحران نرسیده بود عملکرد خوبی را در این تیم به ثبت رسانده بود. 

مرزبان گفته در پدیده نخواهد ماند و مطمئنا از مشهد خواهد رفت مگر آنکه تیم سیاه جامگان که در آستانه صعود به لیگ برتر است او را در مشهد ماندگار کند. 

از طرفی احتمال آن وجود دارد با صعود سیاه جامگان، شرکت پدیده که با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می کند تیمش را به فروش برساند تا با استفاده از آن بدهی های خود را پرداخت کند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.