قدس آنلاین: معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری مشهدگفت: مشهد مرکز آموزش مترو پلیس در منطقه قرار گرفته است و همچنین دفتر بانوان و جوانان مترو پلیس در این کلانشهر واقع شده است.

مشهدمرکز آموزش متروپلیس در منطقه  است

محمد مهدی برادران در افتتاحیه اجلاس بین‌المللی متروپلیس در هتل پردیسان مشهد اظهار داشت: مدیریت شهری مشهد در سال های گذشته تلاش کرده علاوه بر حفظ بنیان‌های فرهنگی این شهر که پایتخت تشیع جهان اسلام  و همچنین با توجه به اینکه مشهد در سال 2017 پایتخت فرهنگی جهان اسلام است، رویکرد مدرن در توسعه و آموزش خود را گسترش دهد.

برادران با اشاره به مشارکت به عنوان فعالیتی داوطلبانه که سبب تشکیل روح حاکم برمدیریت شهری می‌شود ادامه داد: ما نیازمند تبادل تجربیات علمی، اداری و مدیریتی با سایر کلانشهرهای جهان هستیم و  مترو پلیس بستر مناسبی برای این تبادل تجربیات در این خصوص است.

عضوکمیته علمی متروپلیس تصریح کرد: ما نمی ‍‌‌‌‌توانیم به موضوع زنان بی تفاوت باشیم و برای عدالت اجتماعی باید حضور بانوان را در عرصه های مختلف مورد توجه قرار دهیم، بانوان به دلیل اینکه ظرافت بیشتری دارند می‌توانند در حوزه محلات تاثیرات بیشتری از خود بروز دهند و در بحث جوانان اگر ما به دنبال نوآوری هستیم باید از آنها بهره بگیریم.

وی تصریح کرد: مسائل اجتماعی و مسائل هر شهر متفاوت از یکدیگر است اما در عرصه هایی همچون متروپلیس می توان آنها را به اشتراک گذاشت از این رو استفاده از تجربیات شهرهای مختلف یکی از مزایای این مجمع جهانی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.