به منظور کاهش مرگ و میر ناشی از سوانح رانندگی، کانون جهانگردی و اتومبیلرانی بعنوان عضو فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی و با همکاری این فدراسیون برنامه های مختلفی را در دست اجرا دارد

 برنامه ویژه فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی درایران

به نقل از روایط عمومی کانون جهانگردی اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران در راستای اعلام دهه ایمنی راهها توسط سازمان ملل برای تشویق کشورها به انجام اقدامات لازم به منظور کاهش مرگ و میر ناشی از سوانح رانندگی، کانون جهانگردی و اتومبیلرانی بعنوان عضو فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی و با همکاری این فدراسیون برنامه های مختلفی در را بطه با بهبود و توسعه فرهنگ اتومبیلرانی ایمن و ایمنی تردد در جاده ها، در دست اجرا دارد. از جمله این اقدامات برنامه کمپین "مواظب دوچرخه و موتورسیکلت سواران باشید" می باشد. در این کمپین شصت هزار برچسب که توسط فدراسیون مذکور برای توزیع در کشورمان به این کانون اهدا شده، بین رانندگان خودروهای شخصی و عمومی توزیع خواهد شد تا بر روی آینه های جانبی خودرو بچسبانند. اقدام مذکور در کشورهای اروپایی نیز اجرا و با استقبال خوب رانندگان خودرو ها مواجه شده است.

این کمپین یک تلاش عمومی برای فرهنگ سازی و  ایجاد حس همدلی در میان رانندگان خودرو نسبت به دوچرخه و موتورسیکلت سواران است. در مراسم افتتاحیه این کمپین بین المللی با چسباندن دو برچسب کوچک ساده در آینه های کناری خودرو، با برخورد توأم با احترام و رعایت ایمنی نسبت به دوچرخه سواران و موتورسواران بیشتر توجه می کنیم و آنان را در تردد روزمره در راهها حمایت می‌کنیم.

در نظر است برنامه افتتاحیه کمپین مذکور که با حضور برخی مقامات و قهرمانان موتورسواری و دوچرخه سواری کشور و حضور فعال رسانه های خبری و سیمای جمهوری اسلامی خواهد بود، در محوطه اصلی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران در ساعت 11 صبح روز دوشنبه مورخ هفتم اردیبهشت ماه سالجاری به مدت یک ساعت برگزار شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.