قدس آنلاین- تبریز: فرمانده انتظامي شبستر از دستگيري سارق مسافرکش نما که اقدام به سرقت کيف مسافران مي کرد خبر داد.

دستنبد پليس بر دستان سارق مسافرکش نما در شبستر

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، فريدون حيدري در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت کيف توسط راننده خودروي سواري با شگرد مسافرکشي در سطح شهرستان و حساسيت موضوع، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.

اين مقام انتظامي در ادامه افزود: با انجام تحقيقات و کار هاي اطلاعاتي و شبانه روزي ماموران پليس آگاهي، متهم شناسايي و در محل سکونت‌اش دستگير و به پليس آگاهي منتقل شد و پس از چندين مرحله تحقيق و بازجويي فني و مواجهه حضوري با ارائه دلايل و مدارك موجود به سرقت کيف چند مسافر اعتراف کرد.

حيدري در خصوص نحوه سرقت اين سارق گفت: متهم مسافراني را که از شهرستان‌هاي همجوار مخصوصا تبريز قصد عزيمت به شهرستان شبستر را داشتند سوارخودرو کرده و در بين راه به عناوين مختلف از جمله خوردن چاي و ... متوقف و خودرو را به صورت روشن ترک کرده و پس از  پياده شدن مسافران به بهانه خاموش کردن خودرو مجددا برگشته و با ترک محل محتويات کيف‌هاي مسافران را به سرقت مي‌برد.

وي بيان اينکه متهم با تشکيل پرونده تحويل مرجع قضايي شد از شهروندان خواست در هنگام مسافرت سعي کنند حتي المقدور با رانندگان شناخته شده و بومي  محل مسافرت کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.