قدس آنلاین- تبریز: فرمانده انتظامي استان آذربايجان‌شرقي گفت: بهترين مصاديق خدمت‌رساني به مردم داشتن رفتار خداپسندانه و جلب اعتماد عمومي اقشار مختلف جامعه است.

تکريم ارباب رجوع وظيفه اصلي مراکز انتظامي است /اجرای طرح‌های انتظامی برای رسیدن به امنیت مطلوب در آذربایجان‌شرقی

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، سردار حسن خاني در  بازديد دوره‌اي از کلانتري هاي باسمنج، کندرود، مايان، اسپيران، خسروشهر، سردرود و کلانتري 11 و 19 تبريز ، بزرگ‌ترين سرمايه پليس را اعتماد مردمي دانست و تصريح كرد: عملكرد پليس بايد در راستاي جلب اعتماد و رضايت عمومي اقشار مختلف باشد و مأموران بايد با سعه صدر و اجراي دقيق قوانين، رفتار مناسبي با مراجعه كنندگان داشته باشند.

اين مقام ارشد انتظامي استان احساس مسئوليت را ضروري ترين اصل براي مأموران يگان هاي انتظامي برشمرد و اظهار داشت: احساس مسئوليت در خدمت و همكاري با مردم در حوزه استحفاظي به كاهش جرايم در جامعه كمك شاياني خواهد كرد و رؤساي كلانتري ها و پاسگاهها بايد به اين موضوع مهم و اساسي اهميت ويژه اي قابل شوند.

فرمانده انتظامي استان خوشايندسازي محيط کار وبهسازي محيط فيزيکي اماکن انتظامي مخصوصاً کلانتري ها را از اولويت هاي کاري دانست و گفت: دراين رابطه بااجرايي شدن طرح مکنا (مديريت کيفيت نيروي انتظامي) زمينه بهسازي فضا و محيط، اصلاح فرايندها و ابتکار و خلاقيت در کارها و تعالي رفتار سازماني و استاندارد سازي امور فراهم شده است و ابتکار و خلاقيت در هر سازمان باعث تعالي رفتار سازماني مي شود و در حال حاضر وضعيت به نحوي است که مي توان رضايت مردم را از پليس استنباط کرد.

وي در ادامه با اشاره به نامگذاري سال جديد گفت: ما در تمام ماموريت ها به دنبال همدلي و همگرايي هستيم و در تامين امنيت از ظرفيت تمام دستگاه ها و اقشار اجتماعي استفاده مي کنيم و مردم نيز بايستي امنيت را ازما  مطالبه کنند، لذا اين دو امر باعث افزايش روحيه و بهره وري بين همکاران شده است.

سردار حسن خاني در ادامه از اجراي انواع طرح هاي انتظامي در سطح استان توسط کلانتري ها خبر داده و گفت: به منظور رسيدن به امنيت مطلوب و مورد خواست مردم طرح هاي مختلف انتظامي از قبيل پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز، برخورد با موتور سواران متخلف و مزاحم، جمع آوري معتادان تابلو از سطح شهر، برخورد با مظاهر علني بدحجابي و ارتقاي امنيت اجتماعي در سال 94 به اجرا در خواهد آمد و انشاء ا... رضايت و آرامش مردم و شهروندان گرامي را بدنبال خواهد داشت.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.