شبکه الجزیره از حمله جدید جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به برخی مواضع ارتش سوریه و حزب ‌الله لبنان در اطراف دمشق خبر داد.

حمله جدید جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شبکه الجزیره، به نقل از منابع خود مدعی شد که این حملات شب جمعه در مرز سوریه و لبنان بوده و چندین انفجار در مرکز شهر القطیفه، واقع در 40 کیلومتری دمشق و اطراف دو شهر یبرود و قاره در منطقه قلمون، در شمال غرب پایتخت سوریه رخ داده است.

 

اطلاعات مذکور حاکی از آن است که در حملات جمعه شب دو تیپ 155 و 65 ارتش سوریه که متخصص در استفاده از سلاح‌های استراتژیک و موشک‌های دوربرد هستند، از سوی جنگنده‌های اسرائیلی هدف قرار گرفته‌اند.

بنا به گفته منابع محلی بخش‌هایی از مقر این دو تیپ ارتش سوریه در ارتفاعات منطقه قلمون در اختیار حزب الله لبنان قرار گرفته است.

این خبر از سوی منابع رسمی یا مستقل در داخل سوریه یا کشورهای منطقه تایید نشده است.

حمله اخیر اولین حمله هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به سوریه نیست. در هفتم دسامبر گذشته دو منطقه در الدیماس و نزدیکی فرودگاه بین‌المللی دمشق توسط جنگنده‌های اسرائیل هدف قرار گرفت.

 

همچنین در حمله هوایی در 18 ژانویه گذشته در استان القنیطره در جنوب غرب سوریه نیز شش تن از نیروهای حزب الله به شهادت رسیدند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
    0 0
    حال فرض کنیم که به جای این جنگنده های رژیم صهیونیستی جنگنده های عربستان صعودی بود مثل قضیه یمن و چه فرقی داشت! کشوری که پدافند هوایی درستی ندارد خیلی راحت یک جنگنده دشمن وارد مرزهای آن میشود و مواضعی را بمباران می کند و بر می گردد و خیالش راحت راحت است که هیچ واکنشی جز رجز خوانی یا پاسخ در زمان مناسب نخواهد شنید! متاسفانه در یمن هم همین قضیه در حال اتفاق است و حالا حالاها اتفاق خواهد افتاد و در آینده هم به مراتب شاهد آن خواهیم بود!