سینا حسینی : دغدغه های برانکو ایوانکوویچ برای ادامه کار در ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس قابل انکار نیست، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که در کمتر از ده روز دومین شکست خود را به همراه پرسپولیس تجربه کرد،

 برانکو می رود یا می ماند؟

 در حاشیه سفر به قطردر دیالوگی دوستانه احتمال جدایی از پرسپولیس را غیر ممکن ندانسته و تاکید کرده اگر این شرایط تداوم داشته باشد ترجیح می دهم در فوتبال ایران باقی نمانم.

در همین رابطه برخی رسانه های خبری داخلی و خارجی از قول یک ایرانی مقیم خارج از کشور مدعی شدند برانکو در هتل محل اقامت سرخپوشان در دوحه ادعا کرد از این که هدایت پرسپولیس را در این شرایط بحرانی قبول کرده پشیمان است اما میماند و ادامه می دهد.

اگرچه برانکو در پایان تمرین دیروز پرسپولیس باز هم ژست گرفت و گفت از انتخاب پرسپولیس راضی است و از همین حالا به بستن تیم فصل بعد فکر می کند اما یکی از ایرانیان مقیم کشورهای عربی که رابطه خوبی با برانکو دارد، به دوست روزنامه نگار خود گفت:« وقتی در دوحه به هتل محل اقامت پرسپولیس رفتم تا با برانکو حرف بزنم، به شدت به هم ریخته بود و می گفت متاسفانه الان این شکست به نام من تمام می شود و حرفی هم ندارم اما این اشتباهات باید یک جایی تمام شود. من شنیده بودم اوضاع پرسپولیس خراب است اما نمی دانستم تا این حد مشکل وجود دارد و اگر می دانستم در این مقطع به پرسپولیس نمی آمدم و می گفتم بعد از پایان این فصل لیگ، به ایران برمی گردم.»

 البته برانکو به حدی زرنگ هست که فعلا این پشیمانی را به شکل مستقیم رسانه ای نکند. به همین دلیل وی امروز اعلام کرد 10 روز دیگر فهرست بازیکنان مازاد تیم فوتبال پرسپولیس را به صورت رسمی اعلام خواهد کرد تا بازیکنان برای فصل آینده خود برنامه ریزی کنند اما عده ای از منتقدان این اقدام برانکو را نوعی بازی رسانه ای تلقی کردند چون آنها عقیده دارند برانکو منتظر است تکلیف فروش امتیاز باشگاه پرسپولیس روشن شود.

به گفته این طیف از منتقدان، برانکو اگر اطمینان خاطر پیدا نکند که هزینه فعالیتش در باشگاه پرسپولیس تمام و کمال پرداخت نمی شود یک دقیقه هم در این تیم باقی نخواهد ماند لذا نتیجه مزایده مرحله سوم همه چیز را تعیین خواهد کرد. گفته می شود اگر هدایتی و شرکایش نتوانند در مزایده نهم اردیبهشت ماه به پیروزی دست پیدا کنند ممکن است برانکو تا پایان فصل بیشتر در ترکیب کادر فنی پرسپولیس باقی نماند چون مشخص نیست چه کسی قرار است هزینه های فصل آینده این تیم از جمله هزینه مربیگری پرسپولیس را پرداخت کند.

اما به نظر می رسد اگر برانکو از ادامه حضورش در پرسپولیس اطمینان خاطر پیدا کند نزدیک به 8 بازیکن مجبورند از تیم فوتبال پرسپولیس خارج شوند چون وی در برهه کنونی به برخی از بازیکنان این تیم هیچ اعتقادی ندارد و گویا به صورت تلویحی به آنها اعلام کرده اگر در پرسپولیس بمانم ،شما جایی در تیم من ندارید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.