پیمان طالبیان : وقتی علیرضا فغانی سوت پایان دیدار استقلال – پدیده را به صدا در آورد، رؤیای آسیایی شدن آبی های پایتخت برای هواداران دو آتشه استقلال نقش بر آب شد ...

چرا بازیکنان استقلال ساعت 2 بامداد در فرحزاد می چرخند؟

 تا آنها با دومین تراژدی فصل پس از دست دادن عنوان قهرمانی رو به رو شوند. طبیعی بود هواداران بابت این ناکامی علیه بازیکنان و کادر فنی استقلال موضع گیری کنند، شعارهای تند هواداران علیه کادر فنی و بازیکنان به مذاق برخی ها خوش نیامد تا جایی که جاسم کرار بازیکن حاشیه ساز استقلال شروع به فحاشی به هواداران استقلال کرد تا جنجال جدید در اردوی استقلالی ها به وجود بیاید.

آبی ها در پنج بازی اخیر طعم برد را نچشیده اند و علاوه بر از دست دادن شانس قهرمانی، اکنون امید زیادی هم به کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان ندارند. این رفتار ناشایست جاسم کرار به جز واکنش در ورزشگاه آزادی صبح روز شنبه در حاشیه تمرین استقلال هم تبعاتی را به همراه داشت. نتایج اخیر و رفتار یاغی استقلال باعث شد هواداران و ازجمله لیدرها در محل تمرینات نیز به مربیان و بازیکنان انتقاد کنند. برخی از آنها به یکی از مربیان تیم اعتراض کردند که چرا اشرافی روی رفتارهای بازیکنان ندارند.

آنها برای مثال از یک مربی انتقاد کرده اند که چرا به بازیکنی که ساعت 2 بامداد در فرحزاد دیده می شود،اعتراض نمی کنند و همین رفتارها در نتایج کسب شده دخیل است.جالب اینکه گفته می شود مربی موردنظر به لیدرها اعلام کرده خودش به آن بازیکن آدرس رستوران در فرحزاد را داده چرا که صاحب رستوران از دوستانش است!

گفته می شود هواداران باشگاه قصد دارند اعتراض خود را نسبت به نتایج ضعیف کادر فنی و بازیکنان استقلال   به اطلاع اعضای هیات مدیره برسانند و با امضای توماری به وزیر ورزش و جوانان از او درخواست کنند زمینه ایجاد تغییرات اساسی در این باشگاه را فراهم کنند.

گویا به خاطر اعتراض برخی هواداران و تصمیم آنها برای رساندن اعتراض به مسؤولان وزارت ورزش و جوانان، را بطه های آبی در تلاشند آنها را از این اقدام منصرف سازند تا شاید کادر مدیریتی و فنی این باشگاه اندک شانس خود برای بقا در این باشگاه تهرانی را از دست ندهند اما تلاش آنها تا کنون بی نتیجه مانده است چون این طیف از هواداران به شدت علیه افشارزاده و قلعه نویی موضع انتقادی دارند و به هیچ وجه موافق ماندن این افراد در سیستم مدیریتی و فنی استقلال نیستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.