۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۷
کد خبر: 279052
اخبار ويژه / آل سعود غیرت ندارد

آل سعود غیرت ندارد

باشگاه خبرنگاران: آیت ا... مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید با ابراز تأسف از جنایات آل سعود در یمن گفت: اگر ذرهای از اسلام، غیرت عربی و وجدان بشری در وجود آل سعود بود، این جنایات را که فایده اش به نفع اسراییل و آمریکاست، مرتکب نمی شدند.

 

آمار صریح!

مهر: مهدی اذانی، بنیانگذار دیالیز در اصفهان گفت: بیش از نیمی از مردم ایران تا ۲۰ سال دیگر به بیماری دیابت مبتلا میشوند!

 

دستگیری 3 تروریست در بوشهر

فرارو: روابط عمومی اداره کل اطلاعات استان بوشهر اعلام کرد: سه تن از اعضای گروهک تروریستی انصارالفرقان به دست سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان بوشهر دستگیرشدند.

 

تولید خمیر جنجالی مجاز شد!

ایسنا: در حالی که سال گذشته تولید خمیرمرغ و مصرف آن در فرآوردههای گوشتی ممنوع و باعث اختلاف نظرهایی بین دستگاههای نظارتی شد، رئیس سازمان دامپزشکی از ممنوع نشدن تولید خمیرمرغ تحت نظارت این سازمان خبر داد.

 

تخلف انتخاباتی است

مهر: مصباحی مقدم، سخنگوی جامعه روحانیت  درباره سخنان جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور که گفته است: «باید به یک همگرایی بین اصلاح طلبان معتدل و اصولگرایان اصیل اندیشید و باید به دنبال یک مجلس معتدل بود» گفت: اگر این مسأله صحت داشته باشد، این اولین صحنه دخالت دولتمردان در عرصه انتخابات محسوب میشود. این کار غلطی است و حتماً باید دولتمردان این اشتباه را کنار بگذارند. وی افزود: این سخنان مصداق تخلف انتخاباتی است.

 

 

توقیف تریلر ایرانی در ترکیه

ایرنا: مأموران انتظامی شهر مرزی ارزروم ترکیه ادعا کردند که از داخل یک دستگاه تریلر ایرانی 128 هزار بسته سیگار قاچاق ساخت ترکیه کشف و راننده این خودرو را بازداشت کردند.

 

علت حذف «غیرانتفاعی» از اسم دانشگاهها

جهان: دکتر محمد فرهادی، وزیر علوم درمورد مؤسسههای غیر انتفاعی و حذف کلمه غیر انتفاعی گفت: عنوان این مؤسسهها طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی غیر دولتی و غیر انتفاعی است و پیشنهادهایی مبنی بر حذف عنوان غیر انتفاعی مطرح شده و پیشنهاد شده این مؤسسهها غیر دولتی شوند، زیرا هنگامی که مؤسسهای عنوان غیر انتفاعی دارد،افراد راغب به هزینه کردن نیستند.

 

کاهش اعضای شورای شهر تهران!

تسنیم: محمد جواد کولیوند، نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: بر اساس طرح این کمیسیون، تعداد اعضای شوراهای اسلامی در دور بعدی انتخابات با شاخصههای علمی و منطقیتر از گذشته تعیین و در بسیاری از شهرهای کشور از جمله تهران کاهش مییابد.

 

ما را به دادگاه راه ندادند

ایرنا: دادگاه سعید مرتضوی روز گذشته در حالی در شعبه 79 دادگاه کیفری برگزار شد که از حضور وکلای شکات در پرونده تأمین اجتماعی در این دادگاه جلوگیری شد.

مصطفی ترک همدانی یکی از وکلای این پرونده در جمع خبرنگاران با تأیید موضوع گفت: با اینکه برای ما احضاریه از سوی دادگاه ارسال شده است، اما ما را به این دادگاه راه ندادند.

 

چشمان حسین قندی اهدا شد

ایرنا: چشمان حسین قندی استاد روزنامه نگاری با رضایت همسر و فرزندان او اهدا شد. حسین قندی که او را به عنوان «سلطان تیتر» می شناختند، روز پنج شنبه درگذشت و دیروز تشییع شد.

 

احتمال وجود «فنول» در آب تهران

تابناک: رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر از احتمال وجود «فنول» در آب تهران خبر داد. حقانی گفت: نمی توانم به طور قطع بگویم چنین مادهای در آب تهران وجود دارد اما شبههای به وجود آمده است. فنول آثار اختلالاتی در سلامت انسان دارد.

 

فروش اطلاعات دوربینهای هتلهای دوبی

مهر: برخی از کاربران فضای مجازی جهان عرب، امارات متحده عربی را به فروش اطلاعات به دست آمده از دوربین های جاسوسی هتل ها به برخی سازمانهای اطلاعاتی و امنیتی از جمله موساد و سیا متهم می کنند.

 

آیت ا... میبدی بستری شد

ایرنا: آیت ا... سیدمحمدرضا میبدی از علمای صاحب نام کشور و مدیر مدرسه رضوی گرگان، به علت آسیب دیدگی ناشی از زمین خوردگی، در بیمارستان بستری شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.