۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴
کد خبر: 279071

قدس آنلاین - زهره صداقت: ساخت رایانه های شخصی کوچک پروژه ای بود که در سال 2001 آغاز شد و از آن به بعد شرکت های فعال در زمینه ساخت مادربرد هر روز مادربردها را کوچک و کوچک تر می سازند.

رایانه های کوچک شخصی می توانند زیباتر باشند

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، تعداد زیادی از رایانه های کوچک، تولید نشده و حتی شرکت اینتل نیز نمونه ای از این رایانه ها را تولید کرده است، اما ظاهر این رایانه ها نیز چنگی به دل نمی زند.

اکنون، دستگاه Cirrus 7 که از Nimbing خارج شده است ظاهر زیباتری دارد و بیش تر شبیه به سینک های خنک کننده ای است که این شرکت قبلا تولید می کرده است.

جنس آلومینیومی بدنه این دستگاه با ابعاد 150x 87x 150 میلی متری خود بسیار زیبا است و از آخرین تکنولوژی پردازنده های UNC Broadwell با تراشه های i7,i5 یا i3 با قابلیت نصب M2.SSD و توانایی پشتیبانی از 16GB حافظه Ram و همچنین امکان انتخاب بین سیستم عامل windows 8.1 و Ubuntu 14.04 بهره می برد.

هنوز قیمت گذاری این دستگاه قدرتمند و زیبا به صورت رسمی اعلام نشده است، اما انتظار می رود که با چنین قابلیت های سخت افزاری، قیمت آن بالا باشد. به نظر می رسد که ارزان ترین نسخه ی این رایانه با قیمتی حدود 550 دلار عرضه شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.