قدس آنلاین - محسن رنگیان: پس از گمانه زنی های زیاد در چند روز گذشته، نوکیا تایید کرده است که در سال 2016 به بازار گوشی های هوشمند باز می گردد، اما این بار با گوشی های آندرویدی. آیا این بازگشتی است به شکوه قبلی نوکیا در دنیا؟

گوشی های نوکیا در سال 2016  با سیستم عامل آندروید به بازار بازمی گردند

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، در اوایل این هفته گزارش هایی مبنی بر این که نوکیا در سال آینده دوباره به ساخت گوشی های هوشمند با تکنولوژی جدیدی دست خواهد زد، منتشر شد.
در حال حاضر به نظر می رسد تصمیم نوکیا قطعی خواهد بود و سایت GforGames از قول مدیر عامل نوکیای چین می گوید، تولید گوشی های هوشمند ۀندرویدی نوکیا در سال 2016 اغاز خواهد شد.
نوکیا بنا به گزارش ارسال شده، ساخت گوشی های هوشمند خود را در استان چنگدو در چین ، شروع خواهد کرد. در حالی که عملیات تحقيق و توسعه طبق نظر موسسه ‏ OECD‎‏ که متشکل از 30 کشور پيشرفته ی دنيا بوده و به معناي فعاليت هاي سازنده ی برخواسته از يک بنياد سيستماتيک است که با هدف افزايش دانش انساني و فرهنگ اجتماعي و بهره گيري از اين دانش در کاربردهاي جديد می باشد، صورت خواهد کرد.
با تولید کارخانه های مستقر در چین، به نظر می رسد که قصد نوکیا هدف قرار دادن بازار آسیا با برخی از گوشی های سطح پایین یا سطح متوسط باشد و گوشی های جدید در کار نباشد.
نوکیا بخش های فعال خود را در سپتامبر سال 2013 به مایکروسافت فروخت. اما این معامله فقط تا اپریل سال 2014 بسته نگه داشته شد. مایکروسافت بعد از تایید در ماه اکتبر اجازه داد نوکیا با برند لومینا به بازار برگردد.
این شرکت فنلاندی در حال حاضر با  ممنوعیت ساخت گوشی های هوشمند به دلیل معامله با مایکروسافت مواجه شده است، اما این محدودیت در سال آینده منقضی می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.