مدیر کمیته رفاهی و نهادهای همکار بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از تمدید زمان ثبت نام بن کارت های دانشجویی و طلاب با شرایط ویژه تا 10 اردیبهشت ماه 94خبر داد.

تمدید زمان ثبت نام بن کارت دانشجویی الکترونیک کتاب تا 10 اردیبهشت

به گزارش ایرنا، نیکنام حسین پور گفت: سایت ثبت نام از روز یکشنبه 6 اردیبهشت (امروز) باز است و دانشجویان می توانند تا روز پنج شنبه 10 اردیبهشت ماه برای ثبت نام اقدام کنند.

وی افزود: جلسه فنی با بانک صادرات، شرکت آسان پرداخت و مسئول فنی سایت ثبت نام برگزار شده است و با هماهنگی های انجام شده کار ثبت نام ادامه خواهد یافت.

حسین پور همچنین با اشاره به تغییرات انجام شده در این دوره از ثبت نام گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو، دانشجویانی که از تاریخ 6 اردیبهشت نسبت به دریافت بن کتاب ثبت نام می کنند صرفا می توانند از شعب بانک صادرات در استان های البرز، تهران و قم بن کارت های خود را دریافت کنند.

حسین پور تاکید کرد: این دانشجویان باید حتما کارت های خود را از استان های مذکور دریافت کنند و قابلیت انتقال این کارت ها به استان های دیگر وجود نخواهد داشت.

وی اظهار کرد: همچنین استان هایی که ظرفیت ثبت نام آن ها تکمیل شده است دیگر نمی توانند ثبت نام کنند و استان هایی که ظرفیت ثبت نام برای آن ها باقی است، می توانند ثبت نام خود را انجام دهند.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفت و گو با جهان» از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.