۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
کد خبر: 279091

قدس آنلاین _ درگز: مرتضی حمیدی بعنوان فرماندار جدید درگز معرفی و از زحمات سید جواد جوادی فرماندار اسبق قدر دانی شد.

 فرماندار جدید درگز معرفی شد

به گزارش قدس آنلاین در جلسه شورای اداری درگز که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد از زحمات سید جواد جوادی فرماندار اسبق قدر دانی  و مرتضی حمیدی بعنوان فرماندار جدید درگز معرفی شد.در جلسه شورای اداری درگز که در سالن اجتماعات فرمانداری در ساعت 10 صبح  یوم  جاری پنجشنبه مورخ 4/2/94 برگزار و از زحمات سید جواد جوادی فرماندار اسبق قدر دانی شد و مرتضی حمیدی بعنوان فرماندار جدید درگز معرفی شد .
در این جلسه حجت الاسلام ملکی ابرده امام جمعه درگز با تاکید بر لزوم اجرایی کردن شعار امسال در خصوص هم دلی و هم زبانی گفت: اصل تحویل و تغییر یکی از اصول مسلم و مسجل و قطعی است که حاکم بر جهان است و آمدنی را رفتنی است از این رو همانگونه که آقای روحانی هم فرمودندمحورهمدلی وهم زبانی محورولایت وارزشهای دینی است وبا این حال تمام سلیقه ها زیرچتر ولایت خواهند بود. 
درادامه مهندس محمدزاده نماینده درگز نیزبه بیان پاره ای ازمشکلات شهرستان پرداخت واعلام داشت این شهرستان ازظرفیتهای زیادی برخورداراست که نیازبرنامه ریزی وهماهنگی وپیگیری مجدانه است.

وی افزود: درحوزه های گردشگری ، گمرک،کشاورزی،محیط زیست نیازمندتلاش مضاعف هستیم که می تواند به بیکاری شهرستان کمک نماید .

 نماینده درگز از زحمات و خدمات جوادی فرماندار قبلی درگز قدر دانی کرد و افزود ایشان در طول 27 ماه خدمت در شهرستان تلاشهای مضاعفی برای رفع مشکلات شهرستان داشته اند .
 غلامی ریئس شورای  اسلامی شهر درگز نیز با شاره به خدمات جوادی افزود : فرماندار سابق طی خدمت از هیچ همکاری  و همیاری فرو گذار نکرده و هرمشکلی  را مجدانه پیگیری کرده است.

در ادامه حجت االسلام زاهدی ریئس سازمان تبلیغات اسلامی و به عنوان نماینده شورای اداری شهرستان از خدمات جناب جوادی قدر دانی و تلاشهای وافر وی را قابل تقدیر دانست.
در ادامه جلسه جوادی فرماندار قبلی درگز از همکاری صمیمانه کلیه مسولین شهرستان در پیشبرد امور و رفع مشکلات منطقه قدر دانی و افزود شهرستان درگز توانمندیهای فراوانی دارد و 70% اقتصاد شهرستان بر کشاورزی و دامداری متکی است و وجود رودخانه ها و امکانات موجود می تواند در جهت رونق بخشیدن به شهرستان مثمر ثمر واقع شود . علاوه بر ان پیشنهاد بنده بازنگری در ساختار شهرستان و توسعه نیروی انسانی  در سطوح مختلف از جمله کارشناسی  می باشد.
  در ادامه جلسه دکتر صادقی معاونت محترم سیاسی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی  مسولیت را یک فرصت دانست  و افزود: تغییر رویه با آراء مردم در نظام مردم سالاری رخ میدهد و این تغییر چیز غیر عادی نیست .
 وی افزود: فرمانداری یک کار مدیریتی و حاکمیتی است و برای پیشبرد نیز نیاز مند یک کار جمعی است و در  این راستا جناب مرتضی حمیدی را با 23 سال سابقه مدیریت اجرایی و فرهنگی با برخورداری از مدرک کارشناسی ارشد به عنوان فرماندار جدید معرفی می نمایم وی  از جمله افرادی است که دنبال کارهایی روز مرگی نیست و در نظر دارد به کارهای مهمی بپردازد.

وی با اشاره به انتخابات سال 94 افزود دولت یک مجری است و سعی دارد انتخابات سالمی را برگزار نماید .
 در پایان مرتضی حمیدی فرماندار جدید درگز با قدر دانی از حضور همه جانبه و مردم شریف و مسولاین گرامی بر همدلی و صمیمیت و یکرنگی و وحدت در شهرستان تاکید نمود و اولویت های کاری خود را در 10 سرفصل بیان نمود و بر مدیریت بر زمان تاکید کرد.
 سپس  معاون استاندار تقدیر نامه فرماندار سابق و حکم  انتصاب فرماندار جدید را به آنان تحویل داد . 
 لازم به ذکر است معاون استاندار و همراهان در بدو ورود به شهرستان در میدان شهید صیاد شیرازی مورد استقبال جمع کثیری از مردم و اعضای ستاد دکتر روحانی قرار گرفت و سپس در بیت امام جمعه شهرستان حضور یافت و به اتفاق امام جمعه و جمع کثیری از مسولین با حضور در مزار شهدا  نسبت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام نمودند .
                               
                  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.