۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶
کد خبر: 279095

حسین باقری رییس پیشین سازمان مدیریت بحران کشور، از سوی شورای اسلامی شهر قم به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب شد.

شهردار جدید قم انتخاب شد

به گزارش ایرنا، رییس شورای اسلامی شهر قم روز یکشنبه در یکصد و بیست و دومین جلسه شورای این شهر بیان داشت: در روزهای پایانی سال 93 با استعفای محمد دلبری از سمت شهرداری قم موافقت کردیم و بلافاصله کمیته ای در شورا تعیین شد که موضوع انتخاب شهردار را پیگیری کند.

ولی الله بیاتی افزود: 20 کاندیدای معرفی شده شامل شهرداران کلان شهرها، مدیران شهرداری قم و مدیران استانی بودند و با جلسات مختلفی که گذاشتیم سوابق افراد و توانمندی های آن ها بررسی شد و در نهایت از بین سه نفر برگزیده در جلسه غیر علنی دیشب شورای شهر، کاندیداها برنامه های خود را به طور مفصل بیان کردند.

وی ادامه داد: در پایان جلسه پس از رای گیری انجام شده، حسین باقری به عنوان شهردار قم انتخاب شد.

رییس شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: در این زمینه هماهنگی لازم از سوی شورای اسلامی شهر با استاندار قم صورت پذیرفته است.

حسین باقری کارشناس ارشد رشته علوم و مدیریت بحران، سابقه معاونی وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران کشور و شهرداری منطقه 14 تهران را در سابقه کاری خود دارد.

محمد دلبری شهردار سابق که از سال 90 پست مدیریت شهری قم را بر عهده گرفته بود به علت بیماری و ضعف جسمانی اواسط اسفندماه سال گذشته از سمتش استعفا کرد و اعضای شورای اسلامی شهر قم نیز پس از پذیرش این استعفا کمیته هفت نفره ای را مامور گزینش شهردار جدید نمودند.

این کمیته در نخستین اقدام خود مجید متین فر شهردار منطقه 6 را به عنوان سرپرست شهرداری قم منصوب کرده بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • قم IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
    1 0
    به خودم وتمام همشهریان عزیز تسلیت میگم این بدترین انتخاب ممکنه بود یادتونه تو اخبار نشون داد ستاد مدیریت بحران زمان ایشون رو توش پر از دیس میوه و فوتبال دستی و پلی استیشن بود و.....فقط سر درش زده بودن ستاد بحران کشور ولی مکان دورهمی بود واسه تفریح واقعا بیکفایت ترین انتخاب ممکن بود این اقا حتماا چون بله قربانگو هست اتتخاب شده از این به بعد غلام حلقه به گوش اعضای شورا هست نه خادم شهر و ابادانی اون