قدس آنلاین : مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد از وقوع 19 مورد حادثه بر اثر باد و طوفان شب گذشته در مشهد خبر داد.

19 مورد حادثه بر اثر وزش باد به سامانه 125 اطلاع داده شد

آتش پاد دوم "حسن جعفری " صبح امروز در خصوص حوادث ناشی از باد و طوفان روز قبل گفت : بدنبال وزش باد که از روز گذشته در مشهد آغاز شد ، 19 مورد حادثه به سامانه 125 اعلام شده است .
وی افزود: طی 24 ساعت گذشته مرکز فرماندهی آتش نشانی (125) نجاتگران و آتش نشانان را برای 64 مورد عملیات اطفاء حریق و نجات اعزام نمودند ، که 19مورد آن مربوط به حوادث ناشی از وزش باد بوده است .

وی زمان وقوع حوادث ناشی از وزش باد را از ساعت12 ظهر روز گذشته عنوان کرد و اظهار داشت : از میان 19 حادثه مذکور بیشترین علل وقوع حادثه اعم از 12 مورد سقوط درخت روی خودرو و دیوار منزل بوده و 4 مورد خطر سقوط ساختمان در حال ساخت و 3 مورد خطر سقوط اجسام معلق از جمله تابلو تبلیغاتی و نمای ساختمان بوده است .
این مقام مسئول اظهار داشت: اغلب این حوادث از محدوده های 17 شهریور ، خیابان امام رضا ، فلسطین ، مهر اباد ، طبرسی شمالی و بلوار شریعتی شهر مشهد گزارش شده است.

وی خاطر نشان کرد: به محض اطلاع حوادث مذکور ، گروه نجات آتش نشانی مشهد به محل حادثه اعزام شده و عملیات مربوطه را انجام داده اند.

به گفته وی طی 24 ساعت گذشته آتش نشانی به 2 هزارو 700 تماس مردمی پاسخ گفته که بخشی از آن مربوط به مزاحمان تلفنی و بخشی دیگر نیز مربوط به سوال و جواب های کارشناسی و کارشناسان سازمان آتش نشانی بوده است  .
 گفتنی است سرعت وزش باد عصر روز گذشته که توأم با گرد و خاک بود  ۵۰ کيلومتر بر ساعت و امروز سرعت وزش باد در مشهد 22 کیلومتر بر ساعت است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.