قدس آنلاین : اصفهان - یک کارگردان سینمای ایران گفت: جشنواره ملی فیلم و عکس جلوه‌های آب اگر می‌خواهد رشد و پشرفت داشته باشد نباید به آفت‌های معمول جشنواره‌های موضوعی دچار شود.

جشنواره فیلم آب به آفت‌های جشنواره‌های موضوعی دچار نشود

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، فریدون حسن‌پور با بیان این مطلب افزود: جشنواره‌های موضوعی معمولا یک یا دو دوره برگزار می‌شوند و بعد از آن به خاطر مشکلات مالی برگزار نمی‌شوند یا در سطحی بسیار نازل‌تر از دوره‌های ابتدایی برگزار می‌شود که این اصلا برای یک جشنواره مناسب نیست و بدبینی ایجاد می‌کند.

وی تاکید کرد: یکی از مشکلات دیگر این جشنواره‌ها این است که تبدیل به محلی برای رد و بدل جوایز تبدیل می‌شوند و یک سری جایزه‌بگیر پیدا می‌شوند که تمام تلاش خود را می‌کنند که در این جشنواره‌ها جایزه بگیرند در صورتی که در عمل هیچ کار مثبتی در این جشنواره‌ها انجام نمی‌شود و فقط پول و جوایز است که رد و بدل می‌شوند.

این فیلمنامه‌نویس سینمای ایران خاطرنشان کرد: امیدوارم جشنواره ملی فیلم و عکس جلوه‌های آب به این آفت‌ها دچار نشود و با کیفیت به کار خود ادامه دهد، کیفیت هر جشنواره‌ای مهم است و این که جشنواره گام مثبتی بردارد، نه این که فقط برگزار شود و تمام شود و سال آینده نیز دوباره همین.

دومین جشنواره ملی فیلم و عکس جلوه‌های آب از هفتم تا دهم اردیبهشت 94 در اصفهان برگزار می‌شود.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.