افشارزاده پيشنهادتمديدقراردادبا قلعه نويي را تكذيب

به گزارش قدس آنلاين،بهرام افشارزاده در رابطه با جلسه امروز هیات مدیره استقلال در سازمان خصوصی سازی اظهار داشت:‌ جلسه خوبی را با پوری حسینی داشتیم و درباره مسائل مختلف در آستانه مرحله سوم واگذاری صحبت کردیم. واقعا هم اعضای هیات مدیره استقلال و هم سازمان خصوصی سازی عزم خود را جزم کرده اند تا باشگاه واگذار شود و به بخش خصوصی برسد تا کارها با سرعت بیشتری انجام شود. قرار شد که یک جلسه هم با وزیر اقتصاد داشته باشیم تا بیشتر در جریان کار قرار بگیریم. 

وی درباره اینکه گفته می شود استقلال بر خلاف پرسپولیس مشتری ندارد،‌ افزود:‌ ما طبق معمول کار خود را پیش می بریم و نمی توانیم پیش بینی کنیم که کسی جلو می آید یا خیر. از سوی هیات مدیره باشگاه استقلال کسی وارد بحث خرید باشگاه نمی شود اما امیدوارم نفراتی باشند که برای خرید باشگاه پا پیش بگذارند. 

مدیرعامل استقلال با اشاره به تساوی تیمش مقابل پدیده مشهد تصریح کرد:‌ فکر می کنم بازیکنان در این دیدار بد نبودند اما انتظار هواداران ما بسیار بیشتر از این است. هواداران از تیم پیروزی می خواهند که متاسفانه به آن نرسیدیم. اصلا دوست ندارم درباره مسائل فنی صحبت کنم چون کار من چیز دیگری است. در هر صورت با این نتیجه تصور می کنم دیگر کسب سهمیه هم برای استقلال تقریبا منتفی شد و باید در 3 دیدار آینده از حیثیت خودمان دفاع کنیم. 

وی در پاسخ به این سوال که با این وضعیت همچنان از قلعه نویی حمایت می کنید،‌ عنوان کرد:‌ قلعه نویی هم تلاش خودش را انجام داده و ما هم از او تا پایان فصل حمایت می کنیم. این هفته نیز جلسه هیات مدیره برگزار می شود اما درباره مسائل فنی نیست و بیشتر به بحث خصوصی سازی می پردازیم. ما که دیگر شانس قهرمانی و کسب سهمیه را از دست داده ایم،‌ حداقل با این تیم در این 3 بازی با قدرت ظاهر می شویم تا شاید با بردن دربی دل هواداران را شاد کنیم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.