قدس آنلاین یزد - مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: حمله به یمن نوعی توطئه بر علیه جمهوری اسلامی ایران است و ما نباید نسبت به این موضوع بی تفاوت باشیم.

حمله به یمن نوعی توطئه بر علیه جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی در نشست هماهنگی دست اندرکاران برگزاری مراسم اعتکاف شهرستان یزد با اشاره به توطئه های دشمنان بر علیه اسلام اظهارداشت : گرچه دشمنان دیگر به طور مستقیم با ما درگیر نمی شوند اما تمام اقدامات آنان بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اتفاقات رخ داده در یمن و حمله به مردم بی گناه این کشور افزود: حمله به یمن نوعی توطئه بر علیه  جمهوری اسلامی ایران است و ما نباید نسبت به این موضوع بی تفاوت باشیم.

حسینی کوهستانی با اشاره به هجمه رسانه ای دشمنان بر علیه ملت ایران تصریح کرد: در حال حاضر همه ما به نوعی در خانواده هایمان با این موضوع دست به گریبان هستیم.

وی خاطرنشان ساخت : یکی از جاهایی که ما می توانیم فرزندانمان را در مقابل توطئه های دشمنان بیمه کنیم همین برنامه های اعتکاف و جلسات دعا و توسل می باشد.

حسینی کوهستانی با بیان اینکه دشمنان در بسیاری از موارد ما را تحریم کرده اند افزود: جای سوال دارد که چرا آنان ما را در حوزه فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای تحریم نمی کنند.

وی ادامه داد:آنان در این حوزه ها نه تنها ما را تحریم نمی کنند بلکه هر روز بر فعالیت خود در این حوزه می افزایند و برنامه هایی را با زبان فارسی در شبکه های خود با موضوعات مختلف برای ما تولید می کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: هدف نهایی دشمنان این است که دین اسلام را در جهان ضعیف و در نهایت آن را نابود کنند.

این مسئول اظهار داشت : در مقابل ما باید با استفاده از ظرفیت ها و توانایی های خود در داخل در مقابل آنان ایستادگی کنیم تا در مقابل توطئه های آنان مصون و محفوظ بمانیم.

حسینی کوهستانی با اشاره به استقبال خوب مردم به ویژه جوانان و نوجوانان از مجالس دعا ، راز و نیاز و اعتکاف گفت: دلیل حضور مردم در این مجالس آن است که مردم به خوبی تجربه کرده اند که اینگونه اعمال برای آنان مفید و مثمر ثمر است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.